کد خبر: 1222792
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
وزیر کشور گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیم در حال اضمحلال است و دچار مشکلاتی در حوزه مسائل داخلی است و سعی می کند با دست و پا زدن و اشغال سرزمینهای جدید توجهات را به سمت دیگری معطوف کند که البته در این مسیر موفق نخواهد بود.

جوان آنلاین: احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: ایجاد و ادامه حیات رژیم صهیونیستی بر مبنای ترور است و امروز این ترور را در سطح گسترده و در سرزمینهای اشغالی و در غزه مرتکب می شود.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور اظهار داشت: آنچه امروز در غزه اتفاق می افتد یک نسل کشی است و رژیم صهیونیستی از انجام این جنایت هیچ ابایی ندارد.رژیم صهیونیستی پیش از این تلاش می کرد که ماهیت خود را بپوشاند اما امروز ماهیت این رژیم آنقدر آشکار شده که حتی هواداران آن هم در دفاع از این رژیم دچار مشکل هستند.

وحیدی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم در حال اضمحلال است و دچار مشکلاتی در حوزه مسائل داخلی است و سعی می کند با دست و پا زدن و اشغال سرزمینهای جدید توجهات را به سمت دیگری معطوف کند که البته در این مسیر موفق نخواهد بود و این قبیل اقدامات دردسرهای بزرگتری را برای این رژیم درست می کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار