کد خبر: 1219385
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اعلام آماده‌باش هزار و ۸۰۰ آتش‌نشان در هزار نقطه از شهر تهران در چهارشنبه‌سوری از شهروندان درخواست کرد نکات ایمنی را رعایت کنند و از روشن کردن بالن آرزو‌ها در این شب خودداری کنند، زیرا خطرات بسیاری را به همراه دارد. 

قدرت‌الله محمدی با اشاره به پویش «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» گفت: امسال دو چهارشنبه‌سوری را خواهیم داشت و در این راستا نیز هفته گذشته جلسه‌ای با مدیران روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی شهر‌های مختلف برگزار شد و برنامه‌ریزی خوبی برای چهارشنبه‌سوری پیش‌بینی شده است. وی با بیان اینکه ۱۳۸ ایستگاه آتش‌نشانی در روز چهارشنبه سوری فعال هستند، افزود: هزار و ۸۰۰ آتش‌نشان در هزار نقطه از شهر تهران به صورت آماده‌باش هستند. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از رسانه‌ها درخواست کرد کلیپ‌هایی از حوادث و خطرات چهارشنبه‌سوری سال‌های گذشته را برای آگاهی بیشتر شهروندان منتشر کنند و همین‌طور از شهروندان درخواست کرد نکات ایمنی را رعایت کنند و دست به اعمال خطرناک نزنند. وی این را هم گفت که والدین حتماً همراه فرزندانشان باشند و مراقبت کنند تا کار به اعمال خطرناک نرسد. 
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران همچنین با هشدار نسبت به روشن کردن بالن آرزو‌ها گفت: هموطنان از روشن کردن بالن آرزو‌ها خودداری کنند، زیرا خطرات بسیاری را به همراه خواهد داشت. 
محمدی در خاتمه ضمن اعلام آمادگی سازمان آتش‌نشانی در چهارشنبه‌سوری گفت: از شهروندان درخواست می‌شود به هیچ عنوان آتش را در جنگل‌ها و بوستان‌ها روشن نکنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار