کد خبر: 1218986
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
توقف برابر بیلبائو ۲ مصدوم روی دست بارسا گذاشت
کاتالان‌ها فرصت صعود به رده دوم لالیگا را از دست دادند. درست در شبی که خیرونا مدعی با یک گل به مایورکا باخت و بارسلونا می‌توانست با یک پیروزی در ورزشگاه مامس جای این تیم را بگیرد با تساوی بدون گل در برابر میزبانش اتلتیکوبیلبائو متوقف شد
اشرف رامین

جوان آنلاین: کاتالان‌ها فرصت صعود به رده دوم لالیگا را از دست دادند. درست در شبی که خیرونا مدعی با یک گل به مایورکا باخت و بارسلونا می‌توانست با یک پیروزی در ورزشگاه مامس جای این تیم را بگیرد با تساوی بدون گل در برابر میزبانش اتلتیکوبیلبائو متوقف شد. شاگردان ژاوی باز هم نتوانستند فاصله‌شان را با رئال صدرنشین کاهش دهند. رئال ۶۶ امتیازی فاصله زیادی با خیرونای ۵۹ و بارسلونای ۵۸ امتیازی دارد. هواداران بارسا امیدوار بودند تیم‌شان انتقام شکست تلخ در کوپادل‌ری را از بیلبائو بگیرد، اما جز یک امتیاز و مصدومیت دو هافبک تأثیرگذار چیزی عایدشان نشد. ژاوی هرناندز پس از این دیدار سخت و ناامیدکننده اظهار داشت: «بازی خوبی انجام ندادیم و خوب حمله نکردیم. باید یک گام رو به جلو برداریم. از این نتیجه ناراحت نیستم، چون در بهترین نسخه خودمان نبودیم. برای پیروزی نیاز به نمایش بهتری داشتیم. این موقعیت برای ما از دست رفت. تیم ما می‌توانست بهتر باشد. نتوانستیم در جدول صعود کنیم. پیشروی برای ما دشوار بود و نتوانستیم در دوئل‌ها برنده باشیم. ما در این بازی راحت نبودیم. از این اتفاق خوشحال نیستیم. باید خیلی پیشرفت کنیم. این فرصت خیلی خوبی بود که از دست دادیم. احساس خوبی ندارم و ناامید هستم. بازی‌های غیرقابل قبول هم در هر فصل وجود دارد. نکته مثبت این است که در دفاع خوب بودیم. این فرصت از دست رفت، می‌توانستیم فاصله را کم کنیم و در جایگاه دوم قرار بگیریم. حالا باید همه چیز را از نو شروع کنیم. ناراحت و ناامید هستیم، چون فوتبالی را که می‌خواستیم، ارائه نکردیم.»
آسیب‌دیدگی پدری و دی‌یونگ کار بارسلونا را سخت‌تر کرده است. سرمربی بارسلونا با اشاره به این موضوع گفت: «این باعث تأسف است. باید ببینیم دوران نقاهت‌شان چقدر طول خواهد کشید. مصدومیت بازیکنان خوب به نظر نمی‌رسد و مطمئناً روی ما تأثیرگذار خواهد بود. غیبت این دو بازیکن چند بازی به طول خواهد انجامید. روز ناراحت‌کننده‌ای برای ما بود. پدری و دی‌یونگ دو بازیکن تأثیرگذار ما هستند. پدری دوباره خیلی خوب شده بود. دی‌یونگ هم بازیکن تأثیرگذار ماست. جای آن‌ها در تیم خالی خواهد بود. جای خالی آن‌ها در همین بازی نیز مشخص بود. امیدواریم مدت زمان دوری آن‌ها کمتر از حد انتظار باشد. اینکه دو هافبک را از دست داده‌ایم، بدشانسی بزرگی است. باید حمایتمان را از پدری نشان دهیم و به او کمک کنیم که برگردد. باید در کنارش باشیم. او هر کاری انجام می‌دهد تا خوب شود. ما هم باید کار خودمان را انجام دهیم و به او کمک کنیم تا مصدومیتش برطرف شود. بدون شک مصدومان قدرتمندتر از قبل بازخواهند گشت.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار