کد خبر: 1218846
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
رئیس کمیته امداد خبر داد
رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) گفت: ایجاد بیش از یک میلیون فرصت شغلی و خودکفایی چندصدهزار خانوار، تحت پوشش کمیته امداد نتیجه تلاش این نهاد است.

جوان آنلاین: سیدمرتضی بختیاری در پیامی به مناسبت فرارسیدن ۱۴ اسفند سالروز تشکیل کمیته امداد اعلام کرد: تعمیر هزاران واحد مسکن مددجویان در شهر‌ها و روستاها، تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند، حمایت از حدود نیم میلیون کودک یتیم و محسنین و ۸۵۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو و ... همه و همه گوشه‌ای از تلاش‌های جهادگونه مردان و زنانی است که زیر پرچم کمیته امداد امام خمینی (ره) گرد آمده‌اند تا خدمت به محرومان و گشایش گرهی از نیازمندان را به بهترین نحو ممکن، مشق یاری کنند.

به گزارش ایرنا از کمیته امداد، وی تصریح کرد: سالروز تشکیل نهاد مقدس کمیته امداد با نفس قدسی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است. نهالی که در نخستین روز‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پا گرفت و با دلسوزی‌ها و فداکاری‌های مدیران پاکدست و پاک سرشت وانقلابی همچون مرحوم آقایان عسگراولادی، نیّری، شفیق، حاجی حیدری و دیگر امدادگران و دلدادگان راه خدمت به محرومان و مستضعفان، روز به روز بر شاخ برگ آن افزوده گردید تا به امروز که شجره طیبه کمیته امداد همچون ستاره‌ای درخشان بر تارک آسمان این مرز و بوم افتخارآفرین، درخشیدن گرفته است.

بختیاری گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در طول ۴۵ سال خدمت صادقانه، منشاء اثرات بسیاری در رشد و توسعه میهن اسلامی بوده و ثمرات کار جهادی امدادگران در عرصه‌های مختلف حمایتی، اشتغال و توانمندسازی، مسکن و دیگر موارد بر دوست و دشمن پوشیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: بی شک ثبت این توفیقات گرانقدر بدون همراهی سایر ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی از نهاد‌های انقلابی گرفته تا دولت و مجلس شورای اسلامی، سپاه پاسداران، بسیج و دیگر بخش‌های دولتی و غیر دولتی، خیّران ونیکوکاران و جهادگران ارجمند، قابل تحقق نبود. به جاست در این روز فرخنده و مبارک، علاوه بر تقدیر از مدیران و کارکنان پرتلاش و صدیق کمیته امداد، از همه افراد و نهاد‌هایی که ما را در عرصه خدمت‌رسانی به محرومان و به تعبیر امام راحل (ره)، ولی نعمتان نظام اسلامی، یار و یاور شدند، تشکر و تقدیر نمائیم و توفیقات همه عزیزان را از درگاه باری تعالی درخواست می‌نمائیم.

بختیاری افزود: مایلیم در پایان از اعضای هیات امنای کمیته امداد که با راهنمایی‌های داهیانه و ارائه طریق در مسائل دشوار و لحظات سخت و تصمیمات حساس و طاقت‌فرسا، راهنما و راهگشای مسائل و چالش‌ها بوده‌اند به طور ویژه تشکر و تقدیر نمائیم و سلامتی همه عزیزان را مسالت داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار