کد خبر: 1218623
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
علی پاکدامن بعد از غلبه بر حریفانی از فرانسه و لهستان وصعود به جدول ۱۶ نفره جام جهانی ایتالیا، نتیجه رقابت با نماینده تونس را واگذار کرد و از صعود به جدول ۸ نفره این رقابت ها بازماند.

جوان آنلاین: رقابت های جام جهانی ایتالیا امروز (یکشنبه ۱۲ اسفند) با برگزاری دیدارهای جدول اصلی در پادووا پیگیری شد. علی پاکدامن که به دلیل برخورداری از رنکینگ ۵ جهان از دیدارهای مقدماتی معاف بود، به عنوان تنها نماینده ایران در جدول ۶۴ نفره قرار گرفت و با برتری برابر نمایندگانی از فرانسه و لهستان تا جدول ۱۶ نفره پیش رفت اما در این مرحله مقابل نماینده تونس باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش مهر، عملکرد علی پاکدامن در جام جهانی ایتالیا به این شرح است:

جدول ۶۴ نفره
* علی پاکدامن ۱۵ - «پاکو بورو» ۱۳ (این بازیکن فرانسوی صاحب رنکینگ ۲۱۴ جهان است)

جدول ۳۲ نفره
* علی پاکدامن ۱۵ - «زیمون هریسیوک» ۱۳ (این بازیکن لهستانی صاحب رنکینگ ۳۲ جهان است)

جدول ۱۶ نفره
* علی پاکدامن ۱۴ - «فارس فارجانی» ۱۵(این بازیکن تونسی صاحب رنکینگ ۱۴ جهان است)

پاکدامن در حالی به کار خود در جام جهانی ایتالیا پایان داد که در جام جهانی گرجستان تا فینال پیش رفت و با واگذاری نتیجه رقابت با «آرون سزیلاگی» از مجارستان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

این ملی پوش شمشیربازی خرداد گذشته در رقابت های قهرمانی آسیا (چین) «کیم جون هو» از کره جنوبی را در فینال شکست داد و بعد از ۲۲ سال شمشیربازی ایران را صاحب مدال طلا انفرادی این رقابت ها کرد.

محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران دیگر نمایندگان ایران در جام جهانی ایتالیا بودند. رهبری و باهر ارسباران در جدول ۶۴ نفره مقدماتی و فتوحی در جدول ۱۲۸ نفره به کار خود پایان دادند. در رده بندی نهایی رهبری صاحب جایگاه ۶۸ شد، باهر ارسباران در رده ۷۷ ایستاد و فتوحی هم جایگاه ۱۳۰ را به خود اختصاص داد. علی پاکدامن هم این رقابت ها نهم شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار