کد خبر: 1218241
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
 آرمین بینا 

مرد میانسال وقتی متوجه شد همسر صیغه‌اش قصد جدایی دارد در اقدامی هولناک با شلیک گلوله او را همراه دختر همسرش به قتل رساند و پس از آن اقدام به خودزنی کرد. 
ساعت ۲ بامداد دیروز چهارشنبه ۹ اسفند‌ماه، ساکنان ساختمان مسکونی در منطقه نبرد در جنوب تهران با صدای شلیک چند تیر از آپارتمان طبقه اول سراسیمه بیرون آمدند. ساکنان ساختمان وقتی وارد خانه طبقه اول شدند با جسد خونین مادر و دختری روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله به قتل رسیده بودند. کمی آن‌طرف‌تر هم پیکر نیمه‌جان مردی را دیدند که با ضربات چاقو به شکمش زخمی شده بود. 
بدین ترتیب مأموران و اورژانس در محل حاضر شدند و همزمان با انتقال پیکر خونین مرد جوان، قاضی محسن اختیاری، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کردند. 
تیم جنایی در محل حادثه کلت کمری را کشف کردند که متعلق به مرد زخمی بود و حکایت از آن داشت وی ابتدا با شلیک گلوله مادر و دختر را به قتل می‌رساند و سپس با چاقو ضرباتی به شکمش وارد می‌کند. بررسی‌های مأموران نشان داد زن ۵۰ ساله همراه دختر ۲۰ ساله‌اش در این آپارتمان زندگی می‌کرده‌اند و عامل قتل هم شوهر صیغه‌ای زن میانسال به نام کامران است که از مدتی قبل با هم اختلاف پیدا کرده بودند. همچنین مشخص شد زن میانسال دقایقی قبل تلفنی به یکی از بستگانش خبر می‌دهد که کامران به زور وارد خانه آن‌ها شده و اسلحه دارد و جانشان در خطر است. مأموران پلیس در بررسی‌های میدانی دریافتند شهین از هشت سال قبل زن صیغه‌ای کامران بوده تا اینکه متوجه می‌شود کامران با زن دیگری هم در ارتباط است، به همین دلیل خواهان جدایی می‌شود، اما کامران قبول نمی‌کند. پس از این شهین کامران را به خانه‌اش راه نمی‌دهد و کامران هم از شهین می‌خواهد پول‌ها و طلا‌هایی را که به عنوان کادو به او داده است پس بدهد و همین موضوع باعث درگیری آن‌ها می‌شود تا اینکه بامداد روز حادثه به زور وارد خانه شهین می‌شود و دست به جنایت می‌زند. 
 سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت به خبرنگار ما گفت: قاتل در بیمارستان تحت درمان است و پس از بهبودی برای تحقیق در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار می‌گیرد.

برچسب ها: قتل ، زن ، ضربات چاقو
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار