کد خبر: 1216399
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

جوان آنلاین: پسر تحصیلکرده‌ای که متهم است در میهمانی شبانه پس از مصرف موادمخدر توهم‌زا دو نفر از دوستانش را به قتل رسانده در بازجویی‌ها مدعی شد موادمخدر را از اینستاگرام خریده است. 
به گزارش «جوان»، این حادثه صبح روز دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه در خانه‌ای نزدیکی خیابان جنت‌آباد شمالی در تهران رخ داد. متهم که کامبیز نام دارد همراه سه دختر جوان به نام‌های پریا، پروانه و لعیا و یکی از دوستانش به نام اشکان که همگی دانشجو بودند میهمانی برگزار و مواد توهم‌زا قارچ ماشروم مصرف کرده بودند. آن‌ها پس از مصرف مواد زامبی می‌شوند و به جان هم می‌افتند. لعیا و پروانه که کمتر مصرف کرده بودند، فرار می‌کنند، اما سه نفر دیگر به خاطر مصرف زیاد مثل زامبی‌ها به جان هم می‌افتند و در جریان حادثه کامبیز که خودش هم زخمی می‌شود اشکان و پریا را با شمشیر به قتل می‌رساند. 
 خرید اینترنتی مخدر توهم‌زا 
صبح دیروز کامبیز پس از بهبودی برای بازجویی به دادسرا منتقل شد و درباره حادثه گفت: «ما همه دانشجو و به صورت آنلاینی دوست شده بودیم. ما روی پروژه بازی اینترنتی کار می‌کردیم و تصمیم گرفتیم در تعطیلات بین دو ترم هم برای جشن تولد پروانه و هم کار کردن روی پروژه همگی به تهران بیایم. مادر پروانه برای ما خانه‌ای اجاره کرد و شب حادثه برای اینکه خوش باشیم به صورت اینترنتی از صفحه‌ای در اینستاگرام موادمخدر قارچ ماشروم به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تهیه کردیم. پروانه و لعیا کم مصرف کردند، اما ما سه نفر زیاد مصرف کردیم. همه خوش بودیم تا اینکه از نصف شب به بعد توهمش ما را گرفت، به‌طوری‌که اشکان متوجه نبود و حتی لخت شد. ما فکر می‌کردیم خدا و حکمفرمای جهان شده‌ایم و به هم دستور می‌دادیم.» وی در ادعایی گفت: «پریا حالش بد بود و با شمشیر اشکان را به قتل رساند و بعد به سراغ من آمد و مرا زخمی کرد، اما من با شمشیر او را به قتل رساندم.» 
تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار