کد خبر: 1216059
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
معاون رئیس جمهور:
به گفته معاون پارلمانی رئیس جمهور، احیای هفت هزار واحد تعطیل ونیمه تعطیل صنعتی و تولید و بازگشت نیروی کار به چرخه تولید از جمل تلاش‌های دولت در ۲ سال گذشته است.

جوان آنلاین: سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور ظهر امروز در نشست شورای مسکن گیلان در سالن الغدیر استانداری با اشاره به اقدامات دولت در حوزه تامین آب و برق مورد نیاز کشور و کمک به رفع مشکلات تولید واشتغال اظهار کرد: احیای هفت هزار واحد تعطیل ونیمه تعطیل صنعتی و تولید و بازگشت نیروی کار به چرخه تولید از جمله تلاش‌های دولت در ۲ سال گذشته است.

به گزارش فارس، وی با اشاره به عزم جدی دولت برای رفع ناترازی در بخش مسکن کشور گفت: عملیات اجرایی ساخت ۲ میلیون مسکن در کشور آغاز شده و تلاش برای تسریع در اجرای این طرح ملی ادامه دارد، زیرا هدف دولت تحقق شعار و وعده خود است.

معاون پارلمانی رئیی جمهور یکی از مشکلات اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان‌های شمالی را کمبود اراضی برای ساخت مسکن دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه بیشتر اراضی گیلان در حوزه منابع طبیعی و یا کشاورزی است این استان در تامین زمین برای ساخت مسکن با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند که دستگاه‌های اداری و دولتی پای کارآمده تا مشکل کمبود زمین در این استان را رفع کنند و روند خانه دار شدن مردم با سرعت بیشتری انجام شود.

حسینی همچنین با تاکید بر لزوم توجه مردم به حضور پرشور در انتخبات ۱۱ اسفند تصریح کرد: نقش مشارکت بالای مردم در انتخابات ۱۱ اسفند را نشانه بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم است، زیرا دنیا چشم به ۱۱ اسفند دوخته وباید همه مسولان زمینه مشارکت مردم را در این انتخابات فراهم کند.

موانع اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گیلان برطرف می‌شود
اسدالله عباسی استاندار گیلان نیز در این جلسه با اشاره به روند پیشرفت ساخت مسکن ملی در گیلان اظهار کرد: ساخت طرح نهضت ملی مسکن در استان روند خوبی دارد، اما برای شتاب گرفتن این روند در تلاشیم تا موانع موجود را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه مشکل تامین اراضی برای ساخت مسکن در طرح نهضت ملی به‌زودی برطرف می‌شود، گفت: مدیران استان باید با نظارت و کنترل بازار مسکن از گرانی حبابی مسکن پیشگیری کنند تا بازار مسکن به تعادل برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار