کد خبر: 1214205
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۰
جشن پیروزی ایران در شبکه‌های اجتماعی
پیروزی ایران در برابر ژاپن و صعود به مرحله نیم‌نهایی جام آسیا با موجی از شور و شعف و شادی در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران با سلایق مختلف سیاسی و اجتماعی متحدانه در توئیت‌هایی این پیروزی را جشن گرفتند. کاربران از اعضای تیم ملی و سرمربی تیم تقدیر کردند و بازی را نشانه‌ای از غیرت ایرانی دانستند

جوان آنلاین: پیروزی ایران در برابر ژاپن و صعود به مرحله نیم‌نهایی جام آسیا با موجی از شور و شعف و شادی در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران با سلایق مختلف سیاسی و اجتماعی متحدانه در توئیت‌هایی این پیروزی را جشن گرفتند. کاربران از اعضای تیم ملی و سرمربی تیم تقدیر کردند و بازی را نشانه‌ای از غیرت ایرانی دانستند؛ آن‌ها برای تیم ملی آرزوی قهرمانی را داشتند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.
 
 محمد فاضلی:
بازی تیم ملی فوتبال ایران با ژاپن را ندیدم، فرصت نشد، ولی برد تیم ملی ایران مبارک باشد. شادی‌های این‌گونه برد‌ها ارزشمند هستند. برای بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران موفقیت آرزو می‌کنم. 
 حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان:‌
نمی‌دانم ملت‌های دیگر هم از پیروزی تیم ملی کشورشان به قدر ما خوشحال می‌شوند یا نه. ولی میدانم هیچ ملتی در جهان به اندازه مردم ما مورد تهاجم رسانه‌ها برای سیاه نمایی و شکستن روحیه خودباوری نیست. در این میانه هر کسی مردم عزیز ایران را شاد کند اجر مضاعف دارد. آفرین به تیم ملی فوتبال. 
 اکبر نبوی:
شادباش به ایران. به ایرانیان. به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران. زهی غیرت ستودنی فوتبالیست‌هایی که غیرتمندانه جنگیدند و سربلند از میدان مسابقه بیرون آمدند. 
 احمد نادری:
این حس همدلی و اتحاد در تیم و همبستگی بین مردم و تیم ملی کشورمان واقعاً بی‌نظیر و ستودنی است. این پیروزی شیرین و دلچسب را به همه مردم‌شریف و عزیز ایران تبریک می‌گویم. به امید قهرمانی که این دوره واقعاً حق تیم ملی ایران ماست. سرفراز باشی میهن من. پاینده باد جمهوری اسلامی ایران. 
 سیدمحمدحسین میرلوحی:
مهم‌ترین نکته شادی‌ای که امروز بچه‌های قدرتمند تیم ملی خلق کردند، شادی کسانی است که پارسال همین روز‌ها به خاطر شکست‌ها در جام‌جهانی خوشحالی می‌کردند. این نشان می‌دهد ایران ستیزی برخی فقط از سرلجاجت و عصبانیت سطحی بوده است که وقتی جوسازی دشمن می‌خوابد آن هم می‌خوابد!
 علیرضا کیان‌پور:
ذهن‌های استعمار زده سال‌ها مربی ایرانی را برای تیم ملی ایران تحقیر کردند. بزرگ‌ترین افتخارات در آسیا را در سه دهه گذشته تا این لحظه مایلی‌کهن و قلعه‌نویی رقم زده‌اند. 
 سیده‌زهرا حسینی:
این هم‌قسم شدن، این سجده شکر، خاری شد در چشم بی‌غیرتانِ تاریخ. الی الابد. 
 سیدمحمد هادی سبحانیان:
باز هم ثابت شد که هیچ قدرتی توان رویارویی با اراده ایران و ایرانی را ندارد. شیرینی این پیروزی پرافتخار، گوارای وجود همه ایرانیان. #ایران_ژاپن
 محمدجعفر محمدزاده:
ایرانیان در ازنای تاریخ با دو ویژگی برجسته توانسته‌اند نام ایران را زنده و از کیان ایران فرهنگی نگاهبانی کنند؛ نخست خداپرستی و دیگر میهن‌دوستی. #تیم‌_ملی #ایران_فرهنگی
 امیر راقب:
حالا می‌توانیم از خنثی شدن این موج از فوران شکاف اجتماعی در ایران که سال گذشته فعال شد و دوقطبی تیم ملی تیم جمهوری اسلامی نقطه اوج آن بود، سخن بگوییم. جامعه ایران از یک گسل دیگر به سلامت عبور کرد. جامعه‌ای که از همه قدرت‌هایی که دور و بر آن عمل می‌کند قدرتمندتر است. 
 سیدعباس صالحی:
غیرت و تعصب قوی، تکنیک خوب و کار تیمی عالی را در بازی ایران ژاپن دیدیم. دست مریزاد! دست مریزاد! دست مریزاد! هر جا و در هر موضوع که موفق شدیم، با بهره‌مندی از این عناصر سه‌گانه بوده است. تربیت اجتماعی‌مان را با این ترکیب بسازیم و مانا کنیم. 
 علی نادری:
آن‌ها که نان‌شان در ناامیدی ملت ایران است، سال گذشته همین تیم خوب و یکدل را چنان تحت فشار قرار داده بودند که حتی جرئت خوشحالی بعد از گل و پیروزی را نداشته باشد. اما واقعیت ایران همین همدلی و استرس و نگرانی برای موفقیت ملی است، حتی اگر به بسیاری از موضوعات متفاوت نگاه کنند. 
 محسن مقصودی:
پرچم ایران بالاست... همه باید خدا را شکر کنیم. همدلی و اتحاد بچه‌های ایران مثال زدنی است. خدا قوت. آن‌هایی هم که از سال گذشته، تیم ملی نداشتند اگر خواستند می‌توانند برگردند‌... می‌دانم دل خیلی‌هایشان لک زده برای ایران ایران گفتن. زیر چتر ایران اسلامی برای همه مردم ایران جا هست. 
 علی طهرانی مقدم:
جانم ایران و خداقوت به تک‌تک بچه‌ها... نمایشی دیدیم تام و تمام از غیرت ایرانی و کیف کردیم... دمتون گرم بچه‌ها. ان‌شاءالله بریم تا فینال و جام را بعد از نزدیک به نیم قرن به خانه بیاریم.

برچسب ها: پیروزی ، فوتبال ، تیم ملی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار