کد خبر: 1213603
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

جوان آنلاین: یادواره ۵۸۰ شهید روحانی پایتخت با حضور جمع کثیری از فرماندهان و مسئولان، طلاب علمیه شهر تهران و خانواده معظم شهدا دهم بهمن ماه در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد. 
حجت الاسلام محمد محمودزاده، مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون تهران بزرگ گفت: در راستای کنگره پایتخت، در ماه‌های اخیر حدود ۳۰۰ یادواره شهدای روحانی در مدارس علمیه تهران برگزار شده است. محمودزاده همچنین از تهیه ۷۰ آلبوم شهدای روحانیت خبر داد و گفت: عکس‌ها و مستندات مربوط به ۷۰ تن از شهدای طلاب را از خانواده‌ها و اطرافیان شهید جمع‌آوری و اسکن کرده و مستندات مربوط به هر شهید تبدیل به یک آلبوم شده که به خانواده‌های این عزیزان اهدا خواهد شد. 
وی در ادامه اظهار داشت: از دیگر اقدامات بسیج طلاب تألیف دو کتاب در خصوص شهدای روحانی استان تهران است. یکی از این کتاب‌ها فرهنگنامه شهدای روحانی تهران است که در این کتاب اسم، مشخصات، شرح مختصری از زندگی شهید و وصیتنامه این عزیزان جمع آوری شده و کتاب دیگر در خصوص داستان‌های روحانیون شهید تهران بزرگ است که هر دو کتاب در آستانه چاپ است. مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون تهران بزرگ با اشاره به دو جشنواره قرآنی به نام شهید آرمان علی‌وردی برای خواهران و برادران در چند رشته قرائت، حفظ و مفاهیم یادآور شد: طلابی که در این مرحله موفق شوند، در مرحله کشوری آن که سه ماه اول سال آینده در مشهد برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار