کد خبر: 1213143
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امسال ۵۰ هزار یادواره مردم پایه و ۱۰ کنگره ملی در سراسر کشور برای شهدا برگزار شده است، گفت: علاوه بر برگزاری این یادواره‌ها مواردی همچون تولید کتاب و فیلم نیز از جانب ملت ایران خلق شده است. 

جوان آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امسال ۵۰ هزار یادواره مردم پایه و ۱۰ کنگره ملی در سراسر کشور برای شهدا برگزار شده است، گفت: علاوه بر برگزاری این یادواره‌ها مواردی همچون تولید کتاب و فیلم نیز از جانب ملت ایران خلق شده است. 
به گزارش فارس، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز گذشته در اجلاسیه شهدای اطلاعات و گرامیداشت سالروز شهادت سرلشکر شهید حسن باقری که در سالن همایش دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این مراسم هر ساله در سالروز شهادت شهدای اطلاعات سپاه برگزار می‌شود، امسال نیز افتخار داریم این مراسم را با حضور پیشکسوتان و جوانان برگزار کنیم. 
وی افزود: ۹ بهمن سال ۱۳۶۱ در حالی که رزمندگان آماده می‌شدند یک عملیات بزرگ را علیه متجاوزان بعثی انجام دهند، خبر شهادت سردار شهید حسن باقری و همراهان ایشان میان لشکریان پخش شد که این خبر بسیار برای رزمندگان تأسفبار بود. ما افتخار داشتیم در جبهه شوش در محضر این بزرگواران باشیم، اما خبر شهادت این بزرگواران بسیار تلخ بود. 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اظهار کرد: امروز چهل سال از آن روز گذشته است، ملت ایران در طول این چهل سال ثابت کرده است که این مسیر را با فرهنگ ایثار و شهادت می‌پیماید. شهدا منبع تولید قدرت نرم جمهوری اسلامی هستند و ملت ما نشان داده‌اند که می‌خواهند این مسیر را با شهدا به جلو روند. وی ادامه داد: امسال ۵۰ هزار یادواره مردم‌پایه و ۱۰ کنگره ملی برای شهدا در سراسر کشور برگزار شده است. همچنین علاوه بر برگزاری این یادواره‌ها مواردی همچون تولید کتاب، فیلم و... نیز از جانب ملت ایران خلق شده است. سلیمانی در پایان عنوان کرد: مردم ایران از فرهنگ ایثار و شهادت الگو گرفته و در تمامی مسیر‌ها از آن بهره مند می‌شوند و ما نیز خداوند را شاکر هستیم که فرزند چینن ملتی بوده که همگام با شهدا حرکت می‌کنند. وی افزود: برای سال آینده پیش بینی شده این مراسم به صورت کنگره ملی برگزار شود؛ مردم کشورمان فرهنگ ایثار و شهادت را منشأ خود قرار داده تا به قله‌های رفیع تمدن نوین اسلامی دست یابد و در برابر همه استکبار که علیه انقلاب اسلامی صف آرایی کرده به پیروزی برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار