کد خبر: 1212479
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
سردار معروفی در نشست خبری شهدای اطلاعات:
رئیس ستاد اجلاسیه ملی شهدای اطلاعات «سرلشکر شهید حسن باقری» با بیان اینکه یکی از معجزات انقلاب و دفاع مقدس سرلشکر شهید حسن باقری بود، گفت: زحمتکش‌ترین مجاهدین دفاع مقدس شهدای اطلاعات سپاه ما بودند، در شناسایی اهداف در تمامی بخش‌ها و شرایط مختلف آب و هوایی این شهدای اطلاعات سپاه عزیز فعال بودند.

رئیس ستاد اجلاسیه ملی شهدای اطلاعات «سرلشکر شهید حسن باقری» با بیان اینکه یکی از معجزات انقلاب و دفاع مقدس سرلشکر شهید حسن باقری بود، گفت: زحمتکش‌ترین مجاهدین دفاع مقدس شهدای اطلاعات سپاه ما بودند، در شناسایی اهداف در تمامی بخش‌ها و شرایط مختلف آب و هوایی این شهدای اطلاعات سپاه عزیز فعال بودند.
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ پاسدار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین و رئیس ستاد اجلاسیه ملی شهدای اطلاعات «سرلشکر شهید حسن باقری» در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه زحمتکش‌ترین مجاهدین دفاع مقدس شهدای اطلاعات سپاه ما بودند، در شناسایی اهداف در تمامی بخش‌ها و شرایط مختلف آب و هوایی این شهدای اطلاعات سپاه عزیز فعال بودند، گفت: امروز نگه داشتن و ترویج فرهنگ مقاومت و شهادت رسالت ماست.
رئیس ستاد اجلاسیه ملی شهدای اطلاعات «سرلشکر شهید حسن باقری» افزود: شهدای ما ستارگان واقعی هستند که هر کدام از آن‌ها قطب‌نمایی هستند که راه را به ما نشان می‌دهند. شهدای ما هنرمندان واقعی بودند و باید حقیقت آنان را بیان کنیم. معروفی ادامه داد: اگر می‌خواهیم شکوهمندی انقلاب اسلامی را در تاریخ ببینیم، باید به دنبال شهدا برویم. بزرگ‌ترین معجزه انقلاب اسلامی شهدای ما هستند. شهدای ما به زیباترین شکل ممکن به عهدی که با خداوند متعال بسته بودند، وفا کردند.


روزنامه‌نگاری که با هنر ولایت استراتژیست دفاع مقدس شد
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: یکی از معجزات دیگر انقلاب و دفاع مقدس ما سرلشکر شهید حسن باقری بود. او یکی از خوش‌فکرترین و طراحان اصلی عملیات‌های دوران دفاع مقدس بود. وی تأکید کرد: هنر ولایت، حسن باقری روزنامه‌نگار را به یکی از بهترین استراتژیست‌های دفاع مقدس تبدیل کرد.
سردار معروفی با بیان اینکه شهید حسن باقری یک نماد و الگو است، گفت: شهدای اطلاعات سپاه سربازان گمنام امام زمان هستند.
رئیس ستاد اجلاسیه ملی شهدای اطلاعات «سرلشکر شهید حسن باقری» ادامه داد: برگزاری اجلاسیه‌های شهدا در سراسر کشور بر عهده سازمان بسیج مستضعفین است که از سوی سازمان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس انجام می‌شود. سردار معروفی اظهار داشت: مراسم امسال با تغییرات جدی به خواست امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) که همان نوآوری و کار هنرمندانه برای شهداست، انجام خواهد شد. وی ادامه داد: ما باید با تمام توان خود، زمان گذشته و حال پرافتخاری را که سپری می‌کنیم، با آینده روشنی که در انتظار ماست، پیوند زنیم. سردار معروفی با بیان اینکه ما به شهدا هر طور نگاه کنیم مقدس هستند، گفت: در ۲۰۰سال گذشته بخش‌های زیادی از کشور‌های عزیزمان از سوی استکبار جهانی جداشد، اما در هشت سال دفاع مقدس دشمن نتوانست حتی یک وجب از خاک پاک کشورمان را جدا کند. وی با تأکید بر اینکه شهدای ما ناموس‌پرست بودند، تصریح کرد: هر کسی با الگو گرفتن از یک شهید آینده و عاقبت‌بخیری خود را تضمین می‌کند.


رژیم‌صهیونیستی روزبه‌روز به مرگ نزدیک‌تر می‌شود
سردار معروفی در ادامه در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران پیرامون عملیات طوفان‌الاقصی اظهار داشت: رژیم‌صهیونیستی روزبه‌روز به مرگ نزدیک می‌شود. معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: تشکیل داعش با هدف ایجاد اسرائیل دوم بود و حاج قاسم سلیمانی عزیز سیطره داعش را از بین برد. وی افزود: اسرائیل هیچ وقت فکر نمی‌کرد حماس به عمق سرزمین‌های اشغالی حمله کند و هیمنه اشراف اطلاعاتی اسرائیل با عملیات طوفان‌الاقصی از بین رفت. حماس شجاعت پوشالی سربازان بزدل اسرائیلی را زیر سؤال برد. معروفی گفت: موضوع فلسطین قبل از عملیات طوفان‌الاقصی در حال فراموشی و کمرنگ‌شدن در دنیای اسلام بود، ولی بزرگ‌ترین کاری که عملیات طوفان‌الاقصی انجام داد، این بود که از فراموشی فلسطین جلوگیری کرد. وی ادامه داد: دشمن شکست‌خورده و در حال فرار است و در این راستا دست به عملیات تروریستی و انتحاری در کشورمان می‌زند. سردار معروفی با بیان اینکه دعوای نظام سلطه با ما بر سر هوشمندی ملت بزرگ ایران است، اذعان کرد: زمانی که می‌خواهیم به دشمن پاسخ دهیم، درست عکس کار‌های آنان انجام می‌دهیم و نقطه‌زنی می‌کنیم، همانند عملیات موشکی سپاه در حمله به مرکز جاسوسی موساد در اربیل عراق، ولی رژیم‌صهیونیستی مساجد، کودکان، زنان، بیمارستان‌ها و افراد بی‌گناه را مورد هدف قرار می‌دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار