کد خبر: 1209893
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
حجت الاسلام و المسلمین خلیلی از حوزه قضایی شهرستان تربت جام بازدید کرد.
شهربانو بشکنی

 در ادامه بازدیدهای رئیس شورای قضایی خراسان رضوی از حوزه های قضایی استان با هدف نظارت های میدانی و بررسی مسائل و مشکلات مربوط به دادگستری ها، حجت الاسلام و المسلمین خلیلی به همراه جمعی از مسئولان قضایی استان، صبح روز نوزدهم دی ماه از دادگستری شهرستان تربت جام بازدید کرد.

گفتنی است در این دیدار همزمان با بازدید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از بخش های مختلف دادگستری تربت جام و گفتگو با قضات و کارمندان و همچنین تعدادی از شهروندان، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان در مورد روند رسیدگی به پرونده ها و وضعیت حوزه قضایی خود توضیحاتی ارائه دادند.

نشست مسئولان قضایی تربت جام با رئیس کل دادگستری خراسان رضوی
مسئولان قضایی دادگستری تربت جام طی نشستی با رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفتگو کردند. برپایه همین گزارش در این نشست که جمعی از معاونین و مسئولان دادگستری استان حضور داشتند، رئیس دادگستری تربت جام توضیحاتی در مورد شرایط اجتماعی سیاسی، تاریخی، جغرافیایی و جمعیتی و همچنین قضایی تربت جام ارائه داد. رئیس شورای قضایی استان در این نشست ضمن اشاره به سختی و اهمیت کار در دستگاه قضایی، داشتن چشم انداز و برنامه ریزی را شرط به ثمررسیدن فعالیت های فراوان قضایی دانست. حجت الاسلام و المسلمین خلیلی افزود : اگر میخواهیم بدانیم کار قضایی ما چقدر مفید بوده است باید به اثرات اجتماعی آن نگاه کرد. هرچقدر بیشتر بتوانیم با رأی قضایی خود به اصلاح جامعه کمک کنیم به همان میزان کار ما مفید خواهد بود.

بازدید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از زندان مرکزی تربت جام
حجت الاسلام و المسلمین از زندان مرکزی تربت جام بازدید کرد. بر پایه همین گزارش در ادامه بازدید رئیس شورای قضایی خراسان رضوی از حوزه های قضایی استان، حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در رأس هیئتی از مقامات و مسئولان قضایی از زندان مرکزی تربت جام بازدید کرد. گفتنی است در این بازدید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ضمن استماع گزارش مسئولان این زندان از وضعیت زندانیان و بازدید از بخش های مختلف، به صورت رو در رو با مددجویان گفتگو کرد. رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در بازدید از واحد اشتغال زندان تربت جام، ضمن تقدیر از فراهم آوردن شرایط کار و تولید برای مددجویان بر حمایت دستگاه قضایی از اینگونه فعالیت ها در محیط زندان تاکید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار