کد خبر: 1209469
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
مدیر آموزش و پرورش بروجرد:
سبحانی نیا با تاکید بر توجه و عمل به وصیت نامه شهدا گفت: عمل به وصیت‌نامه شهدا چراغ راه برای پیمودن مسیر انقلاب است.

به گزارش جوان از لرستان، نریمان سبحانی‌نیا، ظهر امروز در مراسم یادبود سالروز شهادت ۶۸ کودک دانش‌آموز که در مدرسه شهید فیاض بخش محل شهادت دانش‌آموزان برگزار شد، گفت: بالاترین مقام انسانیت شهادت است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با بیان اینکه شهادت ۶۸ کودک دانش‌آموز در بروجرد نشانه ضعف دشمنان بود، افزود: بهترین جایگاه را شهدا در دنیا و آخرت داشته و ما نیازمند شفاعت شهدا هستیم.

وی عنوان کرد: ۶۸ دانش آموز که با حمله موشکی دشمنان به شهادت رسیدند آینده سازان مملکت بودند و دانش‌آموزان امروز وظیفه دارند تا با ادامه دادن راه شهدا و جهاد علمی آینده کشور را تضمین کنند.

سبحانی‌نیا با بیان اینکه ادای احترام به مقام شهیدان و خانواده‌های آنان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است، عنوان کرد: شهیدان زنده هستند و در نزد خداوند روزی می‌گیرند.

وی عمل به وصیت‌نامه شهدا را چراغ راه برای پیمودن مسیر انقلاب عنوان کرد و گفت: شهدا همواره به پشتیبانی از ولایت و رهبری و رعایت حجاب و عفاف تاکید داشتند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به اینکه امروز نیز دشمنان با عملیات های تروریستی دانش‌آموزان کرمانی را به شهادت رساندند، گفت: این حملات وحشیانه نشان از ترس و هراس آنان از ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت در ایران اسلامی است.

سبحانی نیا بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار وشهادت ضامن بقای انقلاب و لازمه حرکت در مسیر شهدا و آرمان های آنان است.

 

برچسب ها: شهدا ، دانش آموز ، بروجرد
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار