کد خبر: 1205559
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
سرلشکر سلامی تأکید کرد
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان و صهیونیست‌ها به اذن خدا و بر اساس وعده الهی شکست خواهند خورد و آرایش نظامی دشمن بر ایمان و استحکام ما می‌افزاید.

جوان آنلاین: سپاه باید مقابل مردم متواضع و نرم‌خو باشد و خود را پایین دست ببیند و مقابل دشمنان و کفار مستحکم و مقاوم باشد.
به گزارش سپاه ­نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنج‌شنبه در افتتاحیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم سپاه در مجتمع فرهنگی امامت مشهد اظهار کرد: هرچه ائتلاف دنیا علیه ما بیشتر شود ایمان، استحکام و ثبات قدم ما نیز بیشتر خواهد شد ما اصحاب ثبات قدم هستیم و به دشمن پشت نمی‌کنیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان و صهیونیست‌ها به اذن خدا و بر اساس وعده الهی شکست خواهند خورد و آرایش نظامی دشمن بر ایمان و استحکام ما می‌افزاید. وی با اشاره به آیاتی از سوره حشر اظهار کرد: هم اکنون در دل صهیونیست‌ها رعب و وحشت افتاده است، آن‌ها الان خانه‌های مردم مظلوم غزه را خراب می‌کنند، اما بعد مجبور خواهند شد خانه‌های خود را خراب کنند چراکه سران آن‌ها بی‌حکمت هستند. سرلشکر سلامی بیان کرد: سپاه سیمای زمینی بسیاری از آیات الهی است و سرشت و ذات خلقتش براساس تقوای الهی است که در سپاه یک حقیقت جاری است و باید هم این گونه باشد و قرآن ما پاسداران را به این سمت، دعوت می‌کند که اعمال و رفتارمان مصداق آیات این کتاب باشد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: خانه‌های پاسداران نیز باید تجلی گاه آیات الهی باشد، مطابق آموزه‌های دینی خانه‌های مسلمانان با ذکر قرآن رفعت یافته است و مردانی که در این خانه‌ها هستند، تجارت، آن‌ها را از یاد خدا باز نمی‌دارد و این‌ها باید خصوصیت نیرو‌های سپاه باشد. وی ادامه داد: سپاه بابی از ابواب جنت است چراکه میدان جهاد است که به روی بندگان خاص خدا باز می‌شود و این تصویر یک نهاد جهادی و در شأن این نهاد الهی است. سرلشکر سلامی گفت: در قرآن کریم آیات بسیاری وجود دارد که منعکس کننده یک نهاد جهادی در تراز انقلاب اسلامی است و معراج شهیدان والا مقامی است که به عرش پر کشیدند. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما باید بازتاب دهنده آیات قرآن باشیم و سپاه باید در مقابل مردم متواضع و نرم‌خو باشد و خود را پایین دست ببیند و در مقابل دشمنان و کفار مستحکم و مقاوم باشد. وی ادامه داد: سپاه می‌خواهد مروج معرفت ایمان، اعتقاد و فرهنگ اسلامی در جهان باشد و نقطه کانونی ترویج قرآن در جامعه رهبر معظم انقلاب هستند که با تأکید و تمرکزی که روی این مسئله دارند جامعه را هدایت می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار