کد خبر: 1204417
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
نرگس محمدی در حالی برای نخست‌وزیر سوئد نامه نوشته که به تازگی به‌خاطر ادعای جلوگیری از دیدار فرزندانش و تماس او با خارج از زندان، جایزۀ صلح نوبل گرفته بود.

جوان آنلاین: نرگس محمدی در حالی که مدعی جلوگیری‌شدن از هرگونه تماس او با خارج از زندان اوین است، نامه‌ای علیه حمید نوری، زندانی ایرانی در سوئد، برای نخست‌وزیر سوئد فرستاده است.

به گزارش مشرق، ‌فرزند حمید نوری هم در واکنش به این نامه گفته «او سعی می‌کند دادگاه پدرم را تقویت کند. او با حماقتش دارد به ما کمک می‌کند. او باعث شده تا معلوم شود زندان اوین مخوف است یا سوئد!»

‌نرگس محمدی در حالی برای نخست‌وزیر سوئد نامه نوشته که به تازگی به‌خاطر ادعای جلوگیری از دیدار فرزندانش و تماس او با خارج از زندان، جایزۀ صلح نوبل گرفته بود. او از آبان ۱۴۰۰ به‌دلیل اتهاماتی همچون تبلیغ علیه نظام، افترا و... در زندان است.

‌ ‌حمید نوری شهروند ایرانی است که به‌دلیل اتهامات واهی بیش‌از ۴ سال است که در زندان‌های سوئد در سلول انفرادی به سر می‌برد و در دادگاهی که با توطئه منافقین شکل گرفته شرکت کرده است.

قابل توجه آنکه خانواده نرگس محمدی عضو گروهک منافقین بوده و پسرخاله‌های نرگس، پسرعمه هایش به دلیل همکاری با تروریست‌ها اعدام شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار