کد خبر: 1204172
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
آرمین بینا

جوان آنلاین: مرد جوان که با زنی به‌خاطر شرب خمر در خیابان سپهسالار تهران مشاجره می‌کرد وقتی با اعتراض پسری جوان روبه‌رو شد، او را به قتل رساند.
ساعت ۲۱:۴۵ شامگاه سه‌شنبه ۲۱ آذر‌ماه، قاضی محمدمهدی براعه، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از قتل پسر جوانی در خیابان سپهسالار باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد پسر ۲۷ ساله‌ای به نام شهرام روبه‌رو شد که با ضربه چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد دقایقی قبل از حادثه، مادر و دختر همراه دو پسر جوان در حال مشاجره لفظی بودند که مقتول به آن‌ها اعتراض می‌کند و یکی از پسران جوان او را با چاقو زخمی و فرار می‌کند. تیم جنایی در ادامه دریافت مادر و دختر و یکی از پسران جوان به نام کامران از کارگران تولیدی کفاشی در همان حوالی هستند و لحظاتی قبل از حادثه هم از همان کارگاه کفاشی همراه قاتل بیرون آمده بودند.
بدین ترتیب با شناسایی عاملان قتل، مأموران مادر و دختر و کامران را بازداشت کردند، اما فهمیدند قاتل فرار کرده است. کامران در بازجویی‌ها گفت: «من، مادر و دختر به نام فتانه و نوشین در کارگاه کفاشی کار می‌کنیم. ساعتی قبل از حادثه مادر و دختر به کارگاه تولیدی آمدند و درباره حقوق عقب‌افتاده خودشان با صاحب کارگاه صحبت کردند. صاحب کارگاه در حال مشروب خوردن بود و فتانه هم مشروب خورد که همان لحظه بهمن که کارگر کفاشی نبود، اما فتانه را می‌شناخت وارد کارگاه و با فتانه درگیر شد که چرا با صاحب کارگاه مشروب می‌خورد. من آن‌ها را به بیرون از کارگاه بردم تا آرام کنم که دوباره مشاجره لفظی‌شان بالا گرفت، در این میان پسر جوانی به ما اعتراض کرد و بهمن هم با او درگیر شد و او را به قتل رساند.»
متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند. مأموران در تلاشند تا قاتل فراری را بازداشت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار