کد خبر: 1202120
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

جوان آنلاین: مردی که احتمال می‌داد یکی از دوستانش موتورسیکلت او را سرقت کرده است در یک درگیری، او را با چوب بیسبال به قتل رساند و فرار کرد.
به گزارش «جوان»، ساعت ۱۷ عصر روز شنبه ۱۱ آذر‌ماه، مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید به قاضی محسن اختیاری، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران خبر دادند مرد میانسالی که در درگیری زخمی شده پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.
با اعلام این خبر، بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی بیمارستان و در آنجا با جسد مرد ۶۰ ساله‌ای به نام ایرج روبه‌رو شد که پزشکان اعلام کردند بر اثر اصابت جسم سختی به سرش به قتل رسیده است. بررسی‌ها نشان داد مقتول ساعتی قبل در درگیری با مرد دیگری داخل بوستانی زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.
یکی از شاهدان گفت: «داخل پارک بودم و دیدم مقتول همراه چند نفر از دوستانش روی نیمکتی نشسته‌اند و سیگار می‌کشند. لحظاتی بعد آن‌ها با چند نفر دیگر مشاجره کردند، اما وقتی مأموران را دیدند همگی پا به فرار گذاشتند. چند دقیقه‌ای گذشت و دوباره سروکله آن‌ها داخل پارک پیدا شد، اما این‌بار مقتول با یکی از دوستانش درگیر شد و دوستش هم با چوبی شبیه چوب بیسبال چند ضربه به سر مقتول زد و فرار کرد. من با تلفن همراه مقتول، حادثه را به خانواده‌اش خبر دادم و سپس او را با کمک اورژانس به بیمارستان منتقل کردیم.»
تیم جنایی در ادامه تحقیقات، یکی از دوستان مقتول را شناسایی و از او درباره حادثه تحقیق کردند. وی گفت: «ساعتی قبل از حادثه، من و مقتول و ضارب به نام بهمن و چند نفر دیگر برای تفریح به پارک رفتیم. ما در حال سیگار کشیدن بودیم که چند نفری به دود سیگار ما اعتراض کردند. همین موضوع باعث مشاجره لفظی ما شد و یکی از آن‌ها موضوع را به پلیس خبر داد. وقتی دیدیم پلیس به داخل پارک آمده هر کدام از ما به طرفی فرار کردیم تا اینکه دقایقی بعد دوباره به محل بازگشتیم. وقتی به محل قبلی رسیدیم، موتورسیکلت بهمن سرقت شده بود. بهمن به ایرج مشکوک شد و احتمال داد موتورش را او سرقت کرده است. آن‌ها با هم مشاجره لفظی کردند و ایرج هم ادعا می‌کرد موتور بهمن را سرقت نکرده و می‌گفت او هم با دیدن مأموران فرار کرده و نمی‌داند چه کسی موتورسیکلت را سرقت کرده است. به هرحال درگیری آن‌ها بالا گرفت و بهمن با چوبی شبیه به چوب بیسبال چند ضربه به سر و بدن ایرج زد و فرار کرد.»
همزمان با انتقال جسد مرد فوت شده به پزشکی قانونی، مأموران در تلاشند ضارب را بازداشت کنند. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار