کد خبر: 1201140
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:
حجت الاسلام هاشمی گفت: جوانان در پیمودن مسیر رشد و کمال زیر سایه مکتب اهل بیت قدم بردارند و در کنار علم آموزی تهذیب نفس و خودسازی را فراموش نکنند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(۷آذر)، در جمع دانش آموزان دبیرستان پسرانه معارف اسلامی شهید مطهری به مناسبت هفته بسیج با رامیداشت هفته بسیج و تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) اظهارداشت: پیروی از مکتب اهل بیت(ع) تربیت ساز است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: در  دبیرستان معارف چه گنجینه ها و سرمایه هایی رشد کردند و به بالندگی رسیدند و امروز در عرصه های مختلف در حال خدمت رسانی هستند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان دبیرستان معارف در عین حال که در حال کسب علم و دانش هستند، بسیجی، هیئتی و مکتبی هستند، گفت: داشتن روحیه بسیجی و هیئتی و روحیه مکتبی بودن سبب رشد و بالندگی این دانش آموزان شد و امروز در عرصه های مختلف در حال خدمت رسانی هستند.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: اگر می خواهیم عاقبت بخیر شویم و در مسیر رشد و کمال قدم برداریم، ر سایه مکتب اهل بیت(ع) قدم برداریم و در کنار رشد علمی به رشد اخلاقی و کسب معنویت و تهذیب نفس را فراموش نکنیم.

وی ادامه داد: ورزش، تحصیل و تهذیب سه ویژگی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب به جوانان است و این سه ویژگی مهم برای پیمودن مراحل رشد و رسیدن به کمال هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تاکید: باید قدر دوران طلایی جوانی را بدانیم و در راه کسب علم و دانش و پیمودن مسیر رشد و کمال به مکتب اهل بیت(ع) متوسل شد.   

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار