کد خبر: 1204918
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:
سردار باقری با تآکید بر اینکه نسل امروز با دستاورد مهم انقلاب اسلامی آشنا شوند، گفت: در این راستا باید از ظرفیت اردوی راهیان نور به بهترین شکل استفاده شود.

به گزارش جوان از لرستان، سردار نعمت‌الله باقری، امروز(28آذر)، در دیدار با مدیرکل و کارکنان آموزش‌ و پرورش لرستان به توطئه های دشمن علیه دانش آموزان و نسل امروز اشاره کرد و اظهارداشت: در جنگ نرم دشمن برای گمراه کردن نوجوانان و جوانان شگردهای متفاوتی را اجرا کرده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همواره مورد هجوم توطئه‌های بسیاری از سوی دشمنان قرار گرفته اسست، افزود: هوشیاری و خنثی سازی توطئه‌های دشمن ضروری است.

وی بر ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور تاکید کرد و ادامه داد: باید نسل امروز در اردوی راهیان پیشرفت با دستاورد مهم انقلاب اسلامی آشنا شوند.

سردار باقری با تاکید بر اینکه اردوها باید با تعامل سپاه، آموزش‌ و پرورش و سایر دستگاه‌ها برگزار شود، گفت: ترویج روحیه بسیجی بین معلمان و فرهنگیان امری ضروری است و ارزش‌گذاری مهم تلقی می شود چراکه نمود آن در آینده جوانان و در دانشگاه مورد توجه قرار می‌گیرد.

رضا عزتی، مدیرکل آموزش‌ و پرورش لرستان نیز در ادامه این دیدار اظهارداشت: روحیه بسیجی در دستگاه تعلیم‌ و تربیت استان حاکم است.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش لرستان بیان کرد: اعلام آمادگی می‌کنیم که آموزش‌ و پرورش استان به حق خود را با افتخار جزئی از بسیج می‌داند و همچون گذشته در مسیر پیشبرد اهداف عالیه نظام و منویات مقام معظم رهبری است.

 

برچسب ها: نسل جوان ، انقلاب ، دشمن
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار