کد خبر: 1199381
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
چند روز قبل به مأموران پلیس تهران خبر رسید رهگذرانی در یکی از پارک‌های شمال‌غربی تهران پیکر زخمی دختر جوانی را برای درمان به بیمارستان منتقل کردند.
آرمین بینا

جوان آنلاین: مأموران پلیس در تلاشند مرد موتورسواری را که دختر جوانی را با چاقو زخمی کرده و آزارش داده است، بازداشت کنند.
چند روز قبل به مأموران پلیس تهران خبر رسید رهگذرانی در یکی از پارک‌های شمال‌غربی تهران پیکر زخمی دختر جوانی را برای درمان به بیمارستان منتقل کردند.
با اعلام این خبر، بلافاصله تیمی از مأموران پلیس راهی بیمارستان شدند و از دختر زخمی تحقیق کردند.
وی درحالی‌که به سختی حرف می‌زد، گفت: «من کارمند یک شرکت خصوصی هستم و چند ساعت قبل از طرف شرکت برای بازدید از نمایشگاهی به یکی از خیابان‌های شمال‌غرب تهران رفتم. چند ساعتی آنجا بودم و وقتی بیرون آمدم داخل خیابان خودروی مسافرکشی نبود، به همین دلیل موتورسیکلتی را که در آن نزدیکی و مدعی بود مسافرکشی می‌کند به مقصد خانه‌مان کرایه کردم. وقتی سوار شدم، مرد جوان به راه افتاد، اما در میانه راه مسیرش را تغییر داد و در گوشه پارکی خلوت موتورش را نگه داشت و با تهدید چاقو مرا به پشت شمشاد‌ها و درختچه‌های پارک کشاند. برای فرار از دست مرد شیطان‌صفت با او درگیر شدم و حتی او با چاقو ضربه‌ای به من زد و زخمی شدم و بعد هم مرا آزار داد و از محل فرار کرد. حالم بد بود که با داد و فریاد رهگذران متوجه من شدند و مرا به بیمارستان منتقل کردند. وقتی مرد موتورسوار فرار کرد، من شماره پلاک او را به‌خاطرم سپردم.»
با طرح شکایت دختر جوان، پرونده به دستور قاضی عظیم سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای شناسایی متهم در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
مأموران پلیس در نخستین گام شماره موتور را از مرکز استعلام گرفتند و مشخص شد صاحب موتورسیکلت مرد جوانی به نام پیمان است که او را بازداشت کردند. پیمان در بازجویی‌ها مدعی شد موتورش را مدتی قبل به برادرزاده‌اش به نام حمید فروخته است. مأموران در ادامه به سراغ حمید رفتند و او را بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند، اما در بازجویی‌ها مشخص شد حمید هم موتورسیکلت را به صورت قولنامه‌ای به یکی از دوستانش به نام کامران فروخته است.
بدین ترتیب مأموران برای دستگیری کامران که مشخصات ظاهری‌اش با مرد شیطان‌صفت مطابقت داشت وارد عمل شدند، اما وقتی به خانه او رفتند متوجه شدند متهم پس از حادثه، محل زندگی‌اش را تغییر داده است.
تحقیقات برای دستگیری متهم از سوی مأموران پلیس ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار