کد خبر: 1199164
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: حادثه قتل دو عضو یک خانواده، صبح روز چهارشنبه در شهرستان گیلانغرب اتفاق افتاد

جوان آنلاین: داماد کینه‌جو که در جریان حادثه‌ای خونین، همسر و مادرهمسرش را به قتل رسانده و پدرزنش را هم زخمی کرده بود، بازداشت شد. مأموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کلاشنیکف، یک قبضه کلت کمری، یک قبضه نارنجک و مقدار زیادی فشنگ کشف کردند.
به گزارش «جوان»، سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: حادثه قتل دو عضو یک خانواده، صبح روز چهارشنبه در شهرستان گیلانغرب اتفاق افتاد. بررسی‌های پلیس بعد از حضور در محل نشان داد در جریان دو حادثه تیراندازی، زن میانسال و دخترش به قتل رسیده و پدر خانواده هم مجروح و روانه بیمارستان شده است. تحقیقات پلیس نشان داد عامل تیراندازی داماد ۲۸ ساله خانواده است که تحت تعقیب قرار گرفت. بررسی‌های بعدی پلیس نشان داد متهم در جریان اختلاف شدیدی که با خانواده همسرش داشته راهی خانه مادرهمسرش شده و مادرزن و همسرش را به قتل رسانده است. وی بعد از رقم زدن حادثه خونین راهی خانه دیگری شده و پدرزنش را هم با شلیک گلوله هدف قرار داده و از محل گریخته است.
در شاخه دیگری از بررسی‌ها مأموران پلیس موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از روستا‌های گیلانغرب شناسایی و روز گذشته او را بازداشت کنند. مأموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کلاشنیکف، یک قبضه کلت کمری و یک قبضه نارنجک دستی کشف کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار