کد خبر: 1198788
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
تکواندوکاران کشورمان در دیدار رده بندی برابر ساحل عاج پیروز شده و به مقام سوم رقابت‌های جام جهانی دست پیدا کردند.

جوان آنلاین: رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۳ از سه شنبه ۲۳ آبان ماه به میزبانی کره جنوبی و با حضور تیم‌هایی از استرالیا، برزیل، چین، ساحل عاج، هند، کره، مکزیک، مراکش و تیم ملی کشورمان در سالن «کنیتکس» شهر گویانگ آغاز شد. در روز پایانی این مسابقات رقابت‌های بخش ترکیبی انجام شد که تیم ایران عنوان سوم را کسب کرد.

تیم ملی ایران در بخش ترکیبی دور نخست با ترکیب یلدا، ولی نژاد، ملیکا میرحسینی، میرهاشم حسینی و امیرمحمد بخشی به مصاف چین رفت و در دو راند متوالی و با نتایج ۱۶۰ بر ۱۶۰ (برتری فنی) و۱۹۰ بر ۱۸۰ صاحب برتری شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. تیم ایران در ادامه با همین ترکیب به مصاف برزیل رفت و پس از آنکه راند نخست را ۱۴۰ بر ۱۳۵ به سود خود خاتمه داد، در دو راند بعدی با نتایج ۱۷۰ بر ۱۳۵ و ۱۶۰ بر ۱۵۵ بازنده میدان مبارزه ترک کردند.

نمایندگان کشورمان برای کسب عنوان سومی این رقابت‌ها با دو تغییر به مصاف ساحل عاج رفت. میرهاشم حسینی و ملیکا میرحسینی مانند دو بازی قبل در ترکیب تیم کشورمان قرار داشتند. ابوالفضل عباسی و تینا مدانلو به ترکیب اصلی اضافه شده و در نهایت موفق شدند در دو راند متوالی رقیب خود را شکست داده و عنوان سومی و نشان برنز مسابقات را از آن خود کنند. در راند نخست نمایندگان کشورمان ۱۹۵ بر ۸۰ مبارزه را به سود خود خاتمه دادند و راند دوم نیز ۱۶۰ بر ۱۵ پیروز از میدان حارج شدند.

در فینال این رقابت‌ها برزیل در دو راند مراکش را شکست داد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات با کسب یک عنوان قهرمانی و یک عنوان سومی به کار خود پایان داد. تیم مردان ایران روز گذشته با برتری مقابل همه رقبا عنوان قهرمانی را کسب کرد. در بخش ترکیبی هم تیم ایران عنوان سوم و مدال برنز را کسب کرد. تیم بانوان کشورمان هم توفیقی در کسب مدال نداشت.

هدایت تیم ملی در این رویداد برعهده مجید افلاکی و مهروز ساعی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار