کد خبر: 1198712
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

جوان آنلاین: مرد میانسال پس از قتل سه عضو خانواده‌اش وقتی پلیس را در یک قدمی خود دید با شلیک گلوله به زندگی‌اش پایان داد.
بامداد روز سه‌شنبه، مأموران کلانتری ۲۰ اصفهان از حادثه تیراندازی در محله ملک‌شهر باخبر و در محل حاضر شدند. بررسی‌های پلیس نشان داد حادثه در ساختمانی مسکونی اتفاق افتاده است. شاهدان به پلیس گفتند لحظاتی قبل با شنیدن صدای تیراندازی از خانه همسایه، پلیس را از ماجرا باخبر کرده‌اند. وقتی مأموران قدم به داخل ساختمان گذاشتند با مردی مسلح مواجه شدند که قصد فرار داشت. متهم وقتی متوجه شد همه راه‌ها برای فرار او بسته است با شلیک گلوله به زندگی خودش پایان داد. مأموران پلیس وقتی داخل خانه شدند با اجساد سه عضو خانواده شامل دختربرادر، داماد و خواهر داماد برادر مرد مسلح در حالی که با اصابت جسم سخت به سر و شلیک گلوله به قتل رسیده بودند، مواجه شدند.
تحقیقات پلیس همزمان با انتقال اجساد به پزشکی قانونی نشان داد متهم ۴۴ ساله که به مصرف هروئین و شیشه اعتیاد داشت بر اثر توهم ناشی از مصرف موادمخدر ابتدا اعضای خانواده‌اش را در خواب با ضربات آجر مجروح کرده و سپس با شلیک گلوله آن‌ها را به قتل رسانده است. سرهنگ حسین بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت تحقیقات بیشتر پلیس در این باره جریان دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار