کد خبر: 1195804
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: الگوی دفاع مقدس عامل پیروزی حماس و مقاومت در مقابل با اسرائیل جنایتکار است.

جوان آنلاین: سردار سرتیپ احمدرضا رادان روز پنجشنبه در جریان سفر به استان مرکزی و در آیین یادواره ۲۱۸ شهید فرماندهی انتظامی استان مرکزی در مصلی بیت‌المقدس اراک، با خیر مقدم به خانواده معظم شهدا و مردم ولایتمدار، آگاه و بصیر این استان، افزود: اتفاقات عجیبی از جنس مقاومت در این روز‌ها رخ داده که از رزمندگان و شهدا به ارث رسیده و حماس حماسه‌ای آفرید که در دنیا ماندگار شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امروز همه کسانی که صاحب سبک و ایده نظامی هستند از این اتفاق انگشت تعجب به دهان دارند.

وی ادامه داد: دشمن صهیون، مدعی بود اگر در آسمان سرزمین اشغالی کبوتری پرواز کند امکان پرواز ندارد، مگر در چتر اطلاعاتی و دیده‌بانی آن‌ها باشد.

سردار رادان عنوان کرد: اسرائیل منظومه اطلاعاتی خود را به رخ جهانیان می‌کشید و مدعی بود هیچ‌کسی را یارای مقابله نظامی و اطلاعاتی با آن‌ها نیست، اما رزمندگان غزه که ارث از رزمندگان دوران دفاع مقدس دارند، در عملیاتی همه را متحریر کردند.

وی بیان کرد: رزمندگان حماس از هفت لایه اطلاعاتی و امنیتی و معابر پیوسته عبور کردند، ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر پیشروی کردند، کشتند و اسیر از دشمن گرفتند، توانستند بازگردند و اسیر هم برگردانند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اتفاقات ماه آبان در طول انقلاب اسلامی اظهار کرد: حماسه‌سازی شهید حسین فهمیده، شهید قاضس طباطبایی و مبارزه با استکبار جهانی بخشی از رویداد‌های این ماه است که باید برای نسل جوان تبیین شود.

سردار رادان تصریح کرد: رزمندگانی که در غرب کشور کوه‌ها را به تسخیر خود درآوردند و در جنوب، محور‌های مختلف در زیر پای آن‌ها تسخیر عزم و اراده آن‌ها شد و در کربلا‌ها و ولفجر‌های مختلف حضور داشتند و به روح پاک همه شهدا درود می‌فرستم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ادامه داد: در جنگ هشت سال دفاع مقدس فراموش نمی‌شود که همه جهانیان در برابر ایران بودند، اما همه در برابر یک شب عملیات با رمز یا زهرا در تسخیر رزمندگان درمی‌آمدند و این اثر وجودی شهدا است.

سردار رادان تاکید کرد: یاد شهدا از دفاع مقدس تاکنون زنده است و بعد از ۴۰ سال هنوز یادواره برای شهدا می‌گیرم و این یاد زنده است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه راه شهدا همچنان ادامه دارد بیان، کرد: در حمله تروریستی به واحد‌های گشت کلانتری ۱۲ بمپور در شب گذشته چهار افسر و درجه دار نیروی انتظامی مجروح و یک نفر هم به شهادت رسید.

وی تصریح کرد: اگر یک مجموعه بار ارزشی بخواهد داشته باشد، باید سه بعد امامت، امت و ایدئولوژی در درون آن شکل بگیرد تا آن مجموعه ماندگار شود و شهدا و رزمندگان به هین دلیل ماندگار و زنده هستند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی افزود: شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس تسلیم محض امام زمان خود شدند و امامت بصیر بودند.

سردار رادان بیان کرد: امروز به مردم غزه نمی‌گویم مظلوم، بلکه می‌گوییم مظلوم مقتدر و به دشمن ظالم ضعیف می‌گوییم، هیچ‌وقت رزمنده در برابر خود مانعی را بزرگ نمی‌داند.

وی گفت: رزمندگان حزب الله برگرفته از رزمندگان دوران دفاع مقدس و رزمندگان یمن برگفته از رزمندگان حزب‌الله است و این مکتب همواره منتقل کننده است.

فرمانده کل انتطامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: باید بتوانیم خود را وصل به شهدا کنیم و از آنام درس بگیریم.

وی گفت: این شهدا بودند که اجازه دادند گروهی به عنوان خادمین، صفت دست‌اندرکاران برگزاری یادواده شهدا را داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این یادواره بیان کرد: این یادواره برای خدمت و یاد شهدای انقلاب اسلامی و فراجا است.

سردار رادان عنوان کرد: تا جبهه ظلم و ستمگری و جبهه حق وجود دارد این حق و باطل مقابل هم قرار دارند و زمانی می‌شود این برابری را تبدیل به قدرت برتر کرد که امام، امت و مکتب کنار همدیگر باشند.

نیروی انتظامی استان مرکزی تاکنون ۲۱۸ شهید والامقام تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار