کد خبر: 1193546
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
جوان ۱۹ ساله ای که بامداد روز گذشته با شلیک گلوله، پرایدسواری را در ماجرای درگیری به خاطر«سگ دعوا»به قتل رسانده بود پس از چند ساعت فرار تسلیم پلیس شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از روزنامه خراسان، حدود ساعت یک بامداد روز گذشته پیکر خون آلود جوان۲۵ساله ای به بیمارستان طالقانی مشهد انتقال یافت که بر اثر اصابت گلوله های ساچمه ای به اغما رفته بود. تلاش کادر درمانی برای بازگرداندن این جوان به زندگی نتیجه ای نداد و او بر اثر عوارض ناشی از شلیک گلوله جان سپرد. دقایقی بعد با گزارش این جنایت مسلحانه به قاضی ویژه قتل عمد مشهد بی درنگ قاضی محمود عارفی راد به همراه گروهی از کارآگاهان ورزیده پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم بیمارستان شد و به تحقیق در این باره پرداخت. بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که تعدادی از گلوله های ساچمه ای به پهلوی چپ و ران پای راست جوان ۲۵ ساله برخورد کرده و موجب پارگی طحال و ریه جوان مذکور شده است.

تحقیقات قضایی در ساعات اولیه بامداد روز گذشته درحالی ادامه یافت که از انتقال دهنده جوان مجروح به مرکز درمانی خبری نبود. اما کنکاش های تخصصی کارآگاهان نشان داد که « مهدی-گ»(مقتول) دردقایق اولیه بامداد به سمت خیابان توس ۱۱۷ رفته است، به همین دلیل دامنه تحقیقات با دستور قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به بولوار توس کشید و مشخص شد که جوان پرایدسوار در ماجرای درگیری به خاطر«سگ دعوا» مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

طولی نکشید که واکاوی های میدانی وارد مرحله جدیدی شد و سرنخ هایی از یک مجروح دیگر به نام«رامین» به دست آمد که مدعی بود توسط«مهدی-گ»(مقتول) مجروح شده است. ادامه بررسی های قضایی بیانگر آن بود که در اثنای درگیری بین «رامین» و جوان پرایدسوار، طناب سگ از دست وی رها شده است که در همین هنگام «سجاد-و»(یکی از بستگان نزدیک رامین) با برداشتن اسلحه شکاری به سوی جوان۲۵ ساله شلیک کرده و از محل گریخته است.

بنابراین گروهی از کارآگاهان اداره پلیس جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با هدایت و نظارت سرهنگ ولی نجفی(رئیس دایره قتل عمد آگاهی) و با راهنمایی های تخصصی مقام قضایی، عملیات دستگیری متهم فراری را آغاز کردند. بررسی های نامحسوس کارآگاهان نشان داد سجاد(جوان۱۹ساله) پس از شلیک به سوی«مهدی-گ» به مکان نامعلومی گریخته و همچنان سرگردان است. به همین خاطر گروه عملیاتی کارآگاهان به سرپرستی سروان عظیمی مقدم(افسرپرونده) به ردیابی های اطلاعاتی پرداختند و مشخصاتی از محل تردد وی را به دست آوردند اما قبل ازآن که عملیات دستگیری وی با دستور قضایی آغاز شود، وی خود را به یکی از مراکز انتظامی معرفی کرد و شلیک گلوله به سوی پرایدسوار۲۵ ساله را پذیرفت. اما درباره چگونگی شلیک به تناقض گویی پرداخت.

عامل این جنایت مسلحانه روز گذشته با صدور دستوری از سوی قاضی ویژه قتل عمد مشهد دراختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت تا تحقیقات بیشتری دراین باره انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار