کد خبر: 1193240
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷
دبیرکل نُجَباء:
دبیرکل نُجَباء از تصمیم مقاومت عراق برای تنبیه صهیونیست‌ها و حامیانش خبر داد و تاکید کرد: مقاومت عراق، آمریکایی‌ها را در جنایات رژیم صهیونیستی شریک می‌داند و تنبیه آن‌ها را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی اعلام کرد: در صورت آغاز عملیات زمینی رژیم صهیونیستی، پهپاد‌ها و موشک‌های نیرو‌های حیدری مقاومت بر فراز شهرک‌ها و پایگاه‌های دشمن جولان خواهند داد.

شیخ «اکرم الکعبی» با اشاره به «حمایت و مشارکت شرارت‌بار آمریکا در کشتار کودکان غزه»، خاطرنشان ساخت: مقاومت اسلامی عراق تصمیم دارد برای تنبیه آنان، منافع و پایگاه‌هایشان را در سطح منطقه هدف قرار دهد.

دبیر کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراقی ادامه داد: تا زمانی که کودکان فلسطینی از بمباران صهیونیست‌ها رنج می‌کشند، اجازه نمی‌دهیم آمریکایی‌ها در غرب آسیا آسوده بخوابند.

الکعبی ضمن تأکید بر اینکه «مقاومت اسلامی عراق، بخشی جدانشدنی از محور حق است و با تمام قوا در نبرد فراگیر شرکت می‌کند»، افزود: به یاری خدا بدون اعتنا به هیچ مرز یا خط‌کشی، تا تحقق پیروزی کامل در کنار مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان خواهیم ایستاد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار