کد خبر: 1193028
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نتیجه‌ای که تیم امید در مسابقات گرفته جای عذرخواهی و تدبیر دارد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم بانوان به رقابت‌های انتخاباتی المپیک اظهار داشت: باید از زحمات هیئت رئیسه تشکر کنم. بانوان ما همین که انتخاب شده‌اند و از مرحله اول به مرحله دوم و راهی استرالیا هستند، ارزشمند است. وزیر ورزش نیز همین نگاه را دارد و صرف نظر از هر نتیجه‌ای که در استرالیا گرفته شود عملکرد بانوان قابل تقدیر است. خود میزبان در این رقابت‌ها تیم چهارم دنیاست.

وی افزود: ما باید از تیم ملی بانوان در هر شرایطی حمایت کنیم. همه می‌دانیم این تیم تلاش زیادی داشته و با وجود شرایط خاصی که دارد نتایج قابل قبولی نیز گرفته است و بهترین تلاش خود را کرده‌اید. اینکه شما بیگانه با شرایط دنیا نیستید و نسب به برخی از مسائل بی تفاوت نبوده‌اید و پرچم فلسطین را بر گردن انداخته‌اید ارزش دارد. ظلمی در منطقه ما جاری و ساری است که عکس‌العمل نشان داده‌اید و مسئولیت را متوجه خود کرده‌اید.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص نتایج تیم ملی امید نیز عنوان کرد: نتیجه‌ای که تیم امید در مسابقات گرفته جای عذرخواهی و تدبیر دارد. .تیم امید نیز شرایط خاصی دارد که باید بررسی شود. همه به این تیم بسنده کرده‌اند و کسی از تیم فوتبال بانوان، تیم ملی فوتسال یا تیم‌های پایه حرفی نمی‌زند. کشورهای کافا امکانات خوبی دارند ولی ما قهرمان می‌شویم. ما به تیم ملی بانوان اهمیت خاصی می‌دهیم و آنها اولویت ما هستند. در مورد تیم امید نیز در آینده باید بررسی‌های صورت بگیرد و نقاط ضعف بر طرف شود.

تاج خاطرنشان کرد: ما باید در مدیریت تیم ملی امید یک کاسه باشیم. این موضوع به این معنی نیست که تیم از زیر نظر کمیته ملی المپیک خارج شود ولی باید فکری بکنیم. مهم‌ترین موضوع باری ما در فیفادی بازی‌های تیم امید گنجانده شود. الان اگر باشگاهی متمایل باشد می‌تواند بازیکن بدهد. ما هر چه می توانستیم با خود ببریم را در مسابقات فراهم کردیم اما تمام توان تیم زیر ۲۳ سال ما این نیست. موانعی هستند که باید رفع شوند تا تیم امید به موفقیت برسد. همچنین باید قهرمانی تیم ملی در تورنمنت اردن را هم تبریک می‌گویم که نتایج درخشانی هم گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار