کد خبر: 1192763
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در بیانیه‌ای ضمن اظهار تأسف و تأثر از جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در غزه اعلام کرد: محاکمه و مؤاخذه عاملان و حامیان این درنده خویی‌ها، کمترین بهایی است که جنایتکاران تل‌آویو و کاخ سفید خواهند پرداخت و آن روز، دور نخواهد بود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای بمباران وحشیانه بیمارستان معمدانی توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی که به شهادت و زخمی شدن هزاران زن و کودک و کادر پزشکی منجر شد را محکوم کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بمباران وحشیانه بیمارستان معمدانی توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی که به شهادت و زخمی شدن هزاران زن و کودک و کادر پزشکی منجر شده است، اشک غم را بردیدگان ملت‌های آزاده جاری ساخته و همگان را در بهت و حیرت سنگین فرو برده است.

سران رژیم اشغالگر با تکرار جنایت و شرارت علیه مردم مظلوم فلسطین در تلاش هستند در عزم و اراده پولادین رزمندگان مقاومت اسلامی رخنه و خلل ایجاد نمایند، غافل از آنکه این ددمنشی‌ها و سفاکی‌ها عزم آنان را برای ریشه‌کنی این غده بدخیم سرطانی جزم‌تر خواهد کرد.

ماشین کشتار رژیم صهیونیستی این روز‌ها با فرمان و مدیریت سران کاخ سفید در حال کشتار غیرنظامیان در نوار غزه و کرانه باختری است. بمب‌ها و موشک‌های اهدایی کاخ سفید، سفره خونباری را برای کودکان و غیرنظامیان در غزه گشوده است و هر روز شاهد دفن دسته جمعی نوگلانی هستیم که فرصت شکفتن را از آنان گرفته‌اند.

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با اظهار تأسف و تأثر عمیق از این جنایت خونبار و عرض تسلیت به ملت فلسطین و بازماندگان این فاجعه، اعلام می‌دارد محاکمه و مؤاخذه عاملان و حامیان این درنده خویی‌ها، کمترین بهایی است که جنایتکاران تل‌آویو و کاخ سفید خواهند پرداخت و آن روز، دور نخواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار