کد خبر: 1191971
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه افول قدرت جهان غرب به سقوط منجر خواهد شد، گفت: امروز امت اسلام آماده است و نیاز به توصیه‌ای برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین ندارد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه ۴۷۹ شهیده زن لرستان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: درود می‌فرستیم به شهدای غزه مظلوم که عطر خون مطهرشان فضای جهان را آکندهراز غم و مصیبت کرده و مردم دنیا را داغدار و آماره رزم و جهاد در پیکار با استکبار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: زنان شهید و فرشتگان خونین بال که از استان غیرت و ولایت، امروز مردم استان را از یاد و خاطره‌شان جمع کرده و امروز برای دستگیری از مکتب آن‌ها جمع شدیم، زنانی که جانفشانی کردند تا در نزد خدای متعال آرامش بیابند، زنانی که چون شمع سوختند تا روشنی بخش محفل بشریت باشند و با فداکردن هستی تا الگوی زن مسلمان ایرانی به نمایش بگذارند و جهان را به سمت این حقیقت بکشانند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در اولین کنگره زنان شهید، مبنی بر اینکه الگوی سوم زن الگوی سازنده و انسان‌ساز است، تصریح کرد: بنا به گفته رهبر معظم انقلاب زنان در تغییر مسیر اسلام و کشور نقش شایسته ایفا کردند.

سردار نقدی با بیان اینکه عزت زن در به تکامل رساندن ویژگی‌های زنانه خود است، افزود: الگوی سوم زن ایرانی نشان داد زن ایرانی می‌تواند به اوج اثرگذاری در میدان سیاست و تحولات اجتماعی برسد و نه مانند الگوی متحجر غربی که حسرت بخورد چرا از مردان کمتر است و نه مثل الگوی غربی فاسد که برای کاملو مطرح شدن مردنمایی کرده و خود را شبیه مردان کنند.

وی با تاکید بر اینکه زنان مسلمان ایرانی امروز الگو گرفته‌اند از حضرت فاطمه(س)، افزود: بانوی ارزشمندی که با رسالت زنانه خود در دفاع از ولایت، برجسته‌ترین زن تاریخ در عرصه‌های مختلف دوران خود و پس از خودش شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شیرزنان ایران اسلامی خیلی بزرگتر از مردان در طول انقلاب و دفاع مقدس حماسه آفریدند، گفت: زنان و مادرانی که همسران و فرزندان خود را راهی دفاع از میهن کرده و از جان و مال خود در این راه مقدس دریغ نداشتند.

سردار نقدی به حضور همیشگی زنان ایرانی در صحنه‌های مختلف انقلاب و دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: بدون تردید به دلیل مجاهدت‌های پنهانی زنان و مادران شهدا، اجر و مجاهدت آن‌ها از مردان بیشتر است.

وی ادامه داد: امروز الگوی سوم زن دشمن را به غصب و خشم وا داشته و آنها را بر توطئه‌گری علیه آن‌ها وا داشته، همچنان که امروز دشمن صدها تلویزیون و هزاران شبکه مجازی را راه‌اندازی کرده تا دیگر اثری از زن مجاهد نباشد، اما امروز شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی با این همه اسلحه و امکانات و تجهیزات اطلاعاتی اما در مقابل مردم مظلوم غزه کم آورده و نمی‌توانند یک قدم پیشروی کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی امروز ذلیلانه در مقابل تعداد اندک فلسطینی‌ها شکست خورده و آبرویش در دنیا رفته، گفت: ناله‌های آن دلسوزان غربی که سال گذشته به خاطر فوت مهسا امینی قصد براندازی جمهوری اسلامی را داشتند کجا رفته، چرا امروز با حمایت جنایتکاران زنان و کودکان فلسطینی را به شهادت می‌رسانند.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه تا زن شجاع و با عفت و مومن ایرانی است مقاومت در مقابل استکبار و ظلم وجود دارد، افزود: دشمن از همین می‌ترسد، از این‌رو باید هوشیار باشیم، کمااینکه زنان ایران آتش‌باره‌های جنگ روانی را با حجاب خود خاموش کرده و راه عزت و سعادت را ادامه داده و می‌دهند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها بدانند بر اثر حمله بزرگ طوفان الاقصی که رژیم صهیونیستی در مرگ مغزی فرو رفته و خودشان این جنایت را میدان داری می‌کنند، از سوابق انقلاب درس بگیرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این خشم متراکمی که در جهان اسلام ایجاد شده به انفجار خواهد رسید، گفت: امروز هسته‌های مقاومت در تمام سرزمین‌های اسلامی شکل گرفته و یک روز یقه آن‌ها را خواهد گرفت و به زیر خواهد کشید.

سردار نقدی بیان داشت: آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی بدانند قدرت آن‌ها به یک عملیات وابسته است و خواهیم دید در آینده نزدیک چه حوادث بزرگی به نفع جامعه اسلامی رقم خواهد خورد، آمریکایی ها به جنگ خود پایان دهند، مگر نه درس بزرگ و سنگینی را از جهانیان خواهند گرفت که قابل جبران نیست.

وی با تاکید بر اینکه افول قدرت جهان غرب به سقوط منجر خواهد شد، افزود: امروز امت اسلام آماده است و نیاز به توصیه‌ای برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین ندارد، امروز همه آزادی‌خواهان به پا خواسته‌اند تا مقدمه‌ای برای ظهور امام زمان(عج) باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار