کد خبر: 1191683
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
تازه‌ترین اطلاعات درباره فوت کارگردان مشهور سینما و همسرش که شب گذشته (شنبه ۲۲مهر) به قتل رسیدند نشان می‌دهد از آن‌ها، ۲ موبایل و مقداری طلا به سرقت رفته است.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، شنبه شب خبر به قتل رسیدن داریوش مهرجویی، کارگردان ایرانی و همسرش وحیده محمدی‌فر در ویلای شخصی‌اش در کرج، جامعه هنری را در شوک فرو برد. از همان ساعات اولیه گمانه زنی‌هایی درباره نحوه این قتل و شایعه «سَر بُری» منتشر شد که یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس این موضوع را رد کرد.

این منبع آگاه تاکید کرد که «داریوش مهرجویی با سه ضربه در گلو و ضربه‌ای به سر» و «همسرش با ضربه‌ای به شاهرگ» جان باخته است.

 

وی در خصوص سرقت از محل قتل نیز عنوان کرد: گفته می‌شود که همسر مهرجویی یکی دو النگو در دست داشته که در جسد وجود ندارد؛ همچنین دو گوشی موبایل نیز به سرقت رفته است.

یکی دیگر از گمانه‌زنی‌ها مربوط به پست اینستاگرامی چند شب پیش مرحوم «محمد‌ی‌فر» مبنی بر تهدید شدنش به قتل بود، که این منبع آگاه اعلام کرد هیچ شکایتی از طرف داریوش مهرجویی و همسرش در این باره ثبت نشده بود.

به گزارش فارس، سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی فراجا نیز صبح امروز اعلام کرد: پلیس عاملان این اقدام وحشیانه را به زودی دستگیر و به دستگاه عدالت خواهد سپرد.

داریوش مهرجویی متولد سال ۱۳۱۸ و از کارگردان‌های معروف سینمای ایران است که ساخت فیلم‌هایی همچون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را در کارنامه خود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار