کد خبر: 1191615
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
ستاره انگلیسی رئال مادرید مورد تمجید کارشناس فوتبال قرار گرفت.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، این روز‌ها درخشش جود بلینگام در ترکیب رئال مادرید مورد توجه همگان قرار گرفته است. بازیکنی که آماری بهتر از کریستیانو رونالدو در فصل اول به ثبت رسانده و جزء بهترین بازیکنان کنونی فوتبال دنیا شناخته می‌شود.

بلینگام که اکنون ۲۰ سال سن دارد، در ۱۰ بازی برای رئال مادرید، آمار خیره‌کننده ۱۰ گل و ۳ پاس گل را به ثبت رسانده و بالاتر از کروس و مودریچ و حتی وینسیوس، مهره اصلی آنچلوتی محسوب می‌شود.

پل اسکولز، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد و کارشناس کنونی دنیای فوتبال در مصاحبه‌ای به تمجید از بلینگام پرداخت و او را بهترین بازیکن ۲۰ ساله تاریخ دانست.

اسکولز گفت: به نظرم جود بلینگام با این سن و کاری که تاکنون در دوران بازیگری‌اش انجام داده، بهترین چیزی است که تاکنون در دنیای فوتبال مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: رفتن به رئال مادرید یک انتخاب شجاعانه برای او بود، ولی این بازیکن توانست با استعداد فراوانی که دارد، آمار‌ها به نام خود و بازی را به سود تیمش ثبت کند.

اسطوره فوتبال انگلیس اظهار داشت: برای من سخت است او را با بازیکنی دیگر مقایسه کنم. او به نظرم یک روزی توپ طلا خواهد برد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار