کد خبر: 1190001
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان به پلیس راهور در خصوص بررسی سهم کیفیت پوشش آسفالت آزادراه اصفهان-کاشان در تصادفات مسیر دستور بررسی داد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سیدمحمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب اصفهان اظهار داشت: در پی افت کیفیت روکش آسفالت آزادراه اصفهان-کاشان به خصوص در محدوده مسیر کاشان-نطنز که با توجه به حجم بالای تردد در این مسیر، سبب بروز مشکلات و نارضایتی‌های مردمی شده، موضوع در دستور کار دادستانی مرکز استان قرار گرفت. 

وی افزود: در همین راستا در گام اول نشستی با حضور مجری طرح‌های زیربنایی استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، مدیرعامل شرکت مجری طرح و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های اصفهان تشکیل شد.

موسویان بیان کرد: مقرر شد با توجه به در پیش بودن فصل سرما و با هدف کاهش خطرات و تلفات جاده‌ای ناشی از ناایمن بودن مسیر، شرکت سرمایه‌گذار هر چه سریعتر نسبت به ترمیم روکش آسفالت به ویژه در محدوده مسیر کاشان-نطنز با رعایت اولویت خرابی جاده، اقدام کند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان ابراز امیدواری کرد با اقداماتی که انجام می‌شود شاهد کمترین تصادفات در محورهای مواصلاتی استان باشیم.

در ادامه پیگیری‌ها روز گذشته دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن حضور در محل آزادراه از نزدیک بر روند ترمیم پوشش آسفالت مسیر نظارت کرد.

ترمیم بخش های فاقد کیفیت و حادثه‌ساز به تشخیص پلیس راهور در اولین فرصت، تعیین سهم تقصیر شرکت متولی آزادراه در تصادفات توسط پلیس راهور و نظارت دقیق دادستان‌های عمومی و انقلاب کاشان و نطنز از مواردی بود که در این بازدید مورد تأکید قرار گرفت.

گفتنی است طول آزادراه اصفهان-کاشان ۳۳۰ کیلومتر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار