کد خبر: 1187831
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
سردار رمضان شریف گفت: گام اول انقلاب اسلامی را مصمم، محکم و ماندگار برداشتیم و کشورمان بر خلاف همه توطئه‌های دشمن در مسیر امیدآفرینی قرار دارد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در جمع دانش‌آموزان کرمانی در اجتماع سراسری جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در محل میدان شورا با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: هر سال، هفته دفاع‌مقدس، ما را به‌ یاد چهره مصمم، با انگیزه و با ایمان جوانانی می‌اندازد که در جبهه‌های جنگ حضور پیدا کردند و لشکر 41 ثارالله را برپا کردند و در سخت‌ترین شرایط شب‌های عملیات دفاع‌مقدس این لشکر به نمایندگی و به‌نام مردم کرمان خوش درخشید.

وی با بیان اینکه فرمانده‌ای لایق، بی‌نظیر و منحصر به‌فرد در میان مردم کرمان فرماندهی لشکر ثارالله را بر عهده داشت و بعد از دفاع‌مقدس هم جبهه مقاومت را راه‌اندازی کرد و موجب افتخار انقلاب اسلامی، جهان تشیع و مردم ایران و کرمان شد، افزود: امروز جمع شدیم که به روح مطهر قاسم سلیمانی عزیز و شهدای لشکر 41 ثارالله اعلام کنیم که همچنان به آرمان‌های شما وفادار هستیم.

سردار رمضان شریف ادامه داد: گام اول انقلاب اسلامی را مصمم، محکم و ماندگار برداشتیم و کشورمان بر خلاف همه توطئه‌های دشمن در مسیر امیدآفرینی قرار دارد.

 سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: به‌برکت خون شهدا و استقامت مردم ایران و هدایت حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی امروز ایران اسلامی سربلند، سرافراز و منبع الهام بخشی برای همه آزادگان جهان و مسلمانان است و در این میدان عهد می‌بندیم که برای تحقق آرمان‌ها و مطالباتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم دارد نهایت توان خود را به کار بگیریم.

وی خطاب به دانش‌آموزان حاضر در این مراسم اظهار داشت: شما جوانان عزیز عرصه جدید علمی، فناوری، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را با توجه به آن بنیان مستحکمی که در گام اول انقلاب اسلامی نسل اول و نسل دفاع‌مقدس پایه‌گذاری کردند، به فضل الهی امتداد دهید.

 سردار شریف ادامه داد: به‌آینده امیدوار هستیم همچنان که گذشته درخشانی را پشت سر گذاشتیم و وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند «به قله نزدیک هستیم» یک واقعیت ملموس و قابل سنجش است و در هر حوزه‌ای خود را با قبل از انقلاب و کشورهای همسایه مقایسه کنیم، می‌توانیم، شاخص‌های نزدیک بودن به‌قله را احساس کنیم.

وی خطاب به جوانان گفت: شما جوانان به‌برکت هوش سرشار و دسترسی‌هایی که دارید، ببینید کشور را اول انقلاب چگونه تحویل گرفتیم، کشوری که مستعمره آمریکا بود و همه امور توسط آمریکا و انگلیس اداره می‌شد.

 مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امام راحل به برکت انقلاب اسلامی این کشور را از حلقوم آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بیرون کشید و تقدیم ملت باوفا، با صفا و با محبت ایران کرد و این ملت در جهت تحقق آرمان‌های امام و رهبر انقلاب اسلامی کوشیدند.

سردار شریف با ذکر خاطره‌ای از دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: دو هفته قبل که به همراه جمعی از فرماندهان و مسؤولان سپاه که به‌تازگی توسط رهبری به درجه سرتیپ تمامی نائل شده‌اند خدمت آقا رسیدیم به ایشان به‌نمایندگی از مردم کرمان و رزمندگان لشکر 41 ثارالله عرض کردم آقا! مردم کرمان و رزمندگان لشکر 41 ثارالله مشتاقانه خواستار زیارت چهره نورانی شما هستند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با تبسم فرمودند که «من! مردم کرمان را خیلی دوست می‌دارم» و این مدال افتخاری برای مردم ولایتمدار کرمان است؛ مردمی که قاسم سلیمانی‌ها را در دامن خودش پرورش داده است؛ از خدا می‌خواهیم این پیوند عمیق مردم کرمان و رهبری را روز از روز مستحکم‌تر کند.

 سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان سخنان خود اظهار داشت: کرمان پایتخت مقاومت اسلامی است و باید حرکت‌های نو، بدیل و تحول‌آفرین در اجرای بیانیه گام دوم داشته باشیم تا برای کشور و حامیان انقلاب اسلامی الگو شود و ما به تحقق این امر امیدوار هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار