کد خبر: 1187714
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره مستند «پرچم‌دار» تولید مشترک خبرگزاری جمهوری اسلامی و نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: کسی که این مستند را می‌بیند به این نتیجه می‌رسد که یک جریان موازی علمی و جهادی با روحیه انقلابی و با شعار «ما می‌توانیم» نمی‌گذارد کاری روی زمین بماند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، احسان صالحی روز سه شنبه در حاشیه رونمایی از مستند پرچم‌دار گفت: افکار عمومی باید نسبت به کار خوب خبرگزاری جمهوری اسلامی و بچه‌های هوافضای سپاه آگاه شود. این موضوعات در مقابل جریانی که قصد دارد ناامیدی را القا کند، امیدآفرین و غرورآفرین است.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان اینکه در همه حوزه‌های نظامی، علمی و صنعتی حرکت و پیشرفت وجود داشته و مردم آثار آن را می‌بینند، اضافه کرد: آحاد مردم اعم از افرادی که در زمینه اقتصادی سرمایه گذاری می‌کنند و همچنین کسانی که در کار‌های پژوهشی مشغول هستند با دیدن این پیشرفت‌ها نسبت به امنیت کشور دلگرم می‌شوند.

صالحی افزود با تلاش‌های نیرو‌های مسلح زمینه برای کار، سرمایه‌گذاری، فعالیت علمی و فرهنگی وجود دارد که مایه غرور و افتخار ملت و کشورمان است.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به مستند «پرچم‌دار» تولید مشترک خبرگزاری جمهوری اسلامی و نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: کسی که این مستند را می‌بیند به این نتیجه می‌رسد که یک جریان موازی علمی و جهادی با روحیه انقلابی و با شعار «ما می‌توانیم» نمی‌گذارد کاری روی زمین بماند. در سایر حوزه‌ها هم مانند بخش پهپادی باید کار شود.

وی امنیت را زیرساخت پیشرفت در سایر حوزه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: مردم امنیت کشور را می‌بینند، اما باید پشتوانه آن هم دیده شود. امیدواریم روز به روز ادامه پیدا کند و قوی‌تر شود.

مستند «پرچمدار» از تولیدات خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با موضوع قدرت پهپادی جمهوری اسلامی ایران، عصر سه شنبه چهارم مهرماه ۱۴۰۲ با حضور مقامات و مسئولان لشکری و کشوری در مرکز حوزه هنری رونمایی شد.

در آیین رونمایی از مستند پرچمدار شخصیت‌هایی، چون سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علی نادری مدیرعامل ایرنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، سید محمد هاشمی جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها، احسان صالحی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، محمدحسن روزی‌طلب مدیرمسئول روزنامه ایران، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به عنوان میهمانان ویژه حضور داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار