کد خبر: 1187467
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
رئیس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که دشمنان این کشور باید اقدامات ستیزه‌جویانه را کنار بگذارند و وارد فضای صلح و گفتگویی بشوند که راه‌حل‌هایی عادلانه را در پی داشته باشد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی لزوم کنارگذاشتن راهبرد‌های ستیزه‌جویانه از سوی دشمنان یمن و ورود آنان به فضای صلح و گفتگویی که به راه‌حل‌های عادلانه بیانجامد را مورد تاکید قرار داد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به این راه‌حل‌های عادلانه گفت: این راه‌حل‌های عادلانه باید به تمامی حقوق ما احترام بگذارد و به رهایی از همه عوامل نفرت‌پراکنی میان مردم یمن و امت اسلام بیانجامد.

المشاط در ادامه سخنان خود افزود: همانطور که خودمان را به داشتن حسن نیت، انجام کار‌های نیک و موضع‌گیری‌های پسندیده فرامی‌خوانم، دشمنان داخلی و تمامی کشور‌های همسایه را نیز به همین امور دعوت می‌کنم.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به لزوم پایان فوری محاصره یمن اعلام کرد: محاصره یمن باید فورا پایان پیدا کند و به سرعت وارد فضای اعتمادسازی در زمینه‌های بشردوستانه و اقتصادی بشویم.

المشاط با اشاره به چگونگی این اقدامات اعتمادساز تصریح کرد: گشایش کامل فرودگاه‌ها و بنادر و پرداخت حقوق کارمندان دولت، در رأس این اقدامات اعتمادساز هستند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با هشدار نسبت به پیامد‌های عدم دستیابی به توافق صلح با ائتلاف متجاوز به یمن گفت: از هرگونه شکست در گفتگو‌ها و تمامی پیامد‌های وقت‌کشی در پاسخ به این دعوت صادقانه به خدا پناه می‌برم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار