کد خبر: 1187303
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان:
حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه کانون های مساجد ظرفیتی برای احیای مساجد و تقویت فعالیت های مسجد محور هستند، گفت: تقویت فعالیت های فرهنگی هنری در راستای جذب قشر جوان و نوجوان به مساجد ضروری است.

به گزارش جوان از لرستان،حجت الاسلام احمد رضا غلامی، ظهر امروز در دیدار و هم اندیشی با مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، گفت: مساجد در شکل گیری انقلاب اسلامی، دفاع از انقلاب و تثبیت و صدور انقلاب اسلامی نقش موثری داشته و  و دارند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه مسجد باید ملجأ و پناهگاه مردم باشد، افزود: در مساجد باید با برنامه ریزی مناسب جهت رفع دغدغه های مردم اقدام شود.

وی عنوان کرد: فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باید با محوریت مساجد صورت پذیرد و برای رسیدن به مسجد طراز اسلامی لازم است، فعالیت کانون های فرهنگی هنری تقویت شود.

حجت الاسلام غلامی برضرورت تقویت مساجد تاکید کرد و گفت: پیشنهاد می شود با همکاری ستاد مساجد استان، کارگاه های آموزشی و بصیرت افزایی در مساجد تقویت شود.

وی اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیتی بزرگ در حوزه دینی و فرهنگی و ظرفیتی برای احیای مساجد و تقویت فعالیت های مسجد محور هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه تقویت فعالیت های فرهنگی هنری در راستای جذب قشر جوان و نوجوان به مساجد ضروری است، عنوان کرد: فرهنگ محور تمام برنامه هاست و  در مساجد باید برای تربیت نیروهای مسجد ساز تلاش شود.

وی اظهارکرد: با هماهنگی ستاد مساجد برنامه های متناسب با مناسبت های ملی و مذهبی در مساجد به صورت گسترده برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار