کد خبر: 1161385
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛
مهرابی، با اشاره به برگزاری آزمون ورودی داوطلبان سطح سه و چهار حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: از بین داوطلبان 60 طلبه پذیرش خواهد شد.

اکرم مهرابی، در گفت و گو با جوان از لرستان، با اشاره به پذیرش طلاب جدیدالورود در مدارس علمیه سطح 2، سه و سطح چهار حوزه در 13 مدرسه علمیه خواهران لرستان، نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه علمیه در سطح 2 تا 20 خرداد ادامه دارد و آزمون ورودی در تیر ماه برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه آزمون ورودی طلاب سطح 3 و چهار برگزار شده است، افزود: روز گذشته(12خرداد) 106 طلبه در این آزمون شرکت داشتند.

وی در ادامه عنوان کرد: از این تعداد شرکت کننده ۸۱ نفر داوطلب سطح ۳ و ۲۵ نفر نیز سطح ۴ می باشند و نتایج آزمون چهارم تیرماه اعلام می شود.

مهرابی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت پذیرش مدارس علمیه استان از بین شرکت کنندگان ۵۰ طلبه در سطح ۳ و ۱۰ طلبه نیز در سطح ۴ حوزه علمیه خواهران لرستان پذیرش می شود.

وی عنوان کرد: طلاب پذیرش شده در سطح سه و چهار حوزه در رشته های تفسیر تطبیقی در سطح ۴ و تاریخ اسلام، تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول و کلام (گرایش امامت) تحصیل می کنند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار