کد خبر: 1186338
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص تحریم رسانه‌های داخلی از سوی کشورهای اروپا و آمریکا، گفت: دولت برای تحریم رسانه‌های غربی بخصوص رسانه های اروپائی و آمریکائی اقدام کند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، در خصوص تحریم خبرگزاری فارس و دیگر رسانه‌های داخلی از سوی برخی کشورهای اروپا و آمریکا، بیان کرد: در ابتدا به خبرگزاری فارس که در خط مقدم جنگ رسانه‌ای علیه غرب قرار دارد اما از سوی ظالم‌ترین نوع بشر و قاتلان مسلمانان مظلوم دنیا تحریم شده، تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: این اقدام در سالگرد اغتشاشات ناکام غرب علیه کشورمان معنا دار است زیرا خبرگزاری فارس در خط مقدم مقابله با دروغ‌گویی‌ها و جنگ رسانه‌ای غرب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد و از حیثیت کشور، حق و حقیقت دفاع می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه خبرگزاری فارس به دلیل رسوا کردن دروغ گویی‌های نظام رسانه غرب تحریم شد، تصریح کرد: روشنگری و افشاگری‌های رسانه‌های داخلی سبب شد که سرمایه گذاری عظیم غرب برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ناکام بماند.

رضایی در پایان ضمن درخواست از دولت برای اقدام متقابل و تحریم رسانه‌های غربی، گفت: یکی از مطالب مهمی که دولت باید توجه کند این است که بیش از اندازه آزادی در اختیار رسانه های  اروپا و آمریکا در کشورمان قرار ندهد و اینقدر درهای کشور را برای ورود رسانه‌ها و خبرنگاران صهیونیستی باز نگذارد.

لازم به ذکر است، چهار کشور انگلیس، آمریکا، کانادا و استرالیا تحریم‌های جدیدی را به بهانه مسائل حقوق بشری و حمایت از اغتشاشات سال گذشته، علیه مقامات و نهادهای ایرانی اعمال کردند. دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اُفک) وزارت خزانه‌داری آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کرد که خبرگزاری فارس و تسنیم و شبکه پِرِس تی‌وی به فهرست تحریم‌های این کشور اضافه شدند.
در بیانیۀ وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده که ۲۵ شخص از جمله «پیام تیرانداز» مدیرعامل خبرگزاری فارس و چهار مؤسسه رسانه‌ای به بهانه «سرکوب آزادی بیان و محدود کردن دسترسی آزاد» به اطلاعات را تحریم کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار