کد خبر: 1186030
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تیم‌های عربستانی مثل ما از سوی فدراسیون با محدودیت بودجه مواجه نیستند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، ژوزه مورایس بعد از تساوی ۲ بر ۲ مقابل نیروی هوایی عراق در نشست خبری در مورد اینکه ارسال توپ‌های بلند در یک ربع اول برای شما مشکل ساز شده بود اظهار داشت: نه مساله خاصی نبود و بیشتر مواقع هم توانستیم بازی را کنترل کنیم حیف شد آنطور گل خوردیم، ولی با تیم خیلی خوبی روبرو بودیم.

وی در مورد پیروزی ۳ بر صفر امشب الاتحاد گفت: من آمده‌ام مقابل نیروی هوایی بازی کنم و فعلاً برای بازی بعدی تدابیری ندارم و برای بازی بعدی وقتی به ایران بازگشتم فکر می‌کنم و از سوال شما هم ممنون هستم.

مورایس افزود: انتظار چنین بازی را نداشتم تیمی که بازیکنان خوبی دارد و قبلاً بازی نکرده بود و اطاعلات خاصی از این تیم نداشتیم. برای حریف، اما شرایط آسانتر بود، چون ما در لیگ بازی می‌کنیم و اطلاعات کافی از تیم ما داشتند. با این حال باید شرایط را مدیریت می‌کردیم. از بازیکنانم ممنون هستم که این کار را خوب انجام دادند. بابت فدراسیون فوتبال هم ممنون هستم که با صدور نامه‌ای توانستیم با حضور ۶ بازیکن‌مان بازی کنیم.

مورایس تصریح کرد: مشکلی که داریم این است که فدراسیون فوتبال عربستان هیچ محدودیت بودجه‌ای برای تیم‌هایشان نگذاشته است و خیلی راحت بازیکنانی که دلشان می‌خواهد را می‌خرند، اما ما در ایران محدودیت بودجه‌ای داریم و به همین دلیل هم یکی دو بازیکن ما در این مسابقه در اختیار نداشتیم.

سرمربی تیم سپاهان افزود: در لیگ قهرمانان آسیا همه چیز متفاوت است. حیف بود می‌توانستیم فهرست ۲۰ نفره یا بیشتر بازیکنان را برای بازی ثبت کنیم، اما حیف بود روی نیمکت بازیکن نداشتیم که بخواهیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم.

وی در مورد اینکه از مساوی خوشحال هستید بخصوص اینکه مهاجمان شما گلزنی نکردند، گفت: برخی بازی‌ها مهاجمان گلزنی نمی‌کنند و واجب نیست مهاجم گلزنی کند. مهاجم برای تیم بازی می‌کند و خیلی از مهاجمان بزرگ دنیا هستند که گلزنی نمی‌کنند. شاید بازیکنان دیگر قرار است گلزنی کنند. واجب نیست که حتماً مهاجم گل بزند؛ مهاجم باید در اختیار تیم باشد که این اتفاق هم افتاد.

مورایس در مورد اینکه از نتیجه راضی است یا خیر گفت: در این رقابت‌ها همه دنبال نتیجه هستند و ما هم به دنبال همین مساله بودیم و می‌خواستیم امتیاز بگیریم. در شرایط عادلانه‌ای که بود و بازیکنان را داشته باشیم، ولی بازیکنان هر کاری از دست‌شان برمی‌آمد انجام دادند. ممنونم بابت رفتاری که از خودشان نشان دادند؛ این اتفاقی افتاده و باید قبولش کنیم و اگر بگویم خوشحال نیستم، دروغ گفتم، اما همیشه امکانش هست که بتوانیم بهتر انجام بدهیم و بیشتر به دست بیاوریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار