کد خبر: 1185954
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
مدیر تیم فوتبال گل گهر در خصوص حضور یک بازیکن در تیم رقیب سپاهان واکنش نشان داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، ابراهیم بایش هافبک مهاجم جوان عراقی یکی از بازیکنانی بود که گل‌گهر در پنجره تابستانی برای تقویت تیم خود مد نظر داشت، اما در حالی که با این باشگاه سیرجانی قرارداد هم امضا کرده بود، ناگهان زیر قول و قرار خود زد.

با اینحال به نظر می‌رسد تا ساعاتی دیگر این بازیکن در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا مقابل سپاهان به میدان برود. به همین دلیل ابهاماتی درخصوص قانونی بودن حضور این بازیکن در ترکیب نماینده عراق ایجاد شده است.

حیدر افسری مدیر تیم گل‌گهر در این خصوص به خبرنگار ورزشی فارس گفت: من خودم در عراق با او جلسه گذاشتم و قراردادی را امضا کردیم. قرار بود این بازیکن به ایران بیاید، اما تیم نیروی هوایی عراق توانست به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و به همین خاطر «بایش» برای حضور در ایران بهانه جویی کرد و حاضر به سفر به ایران نشد.

وی افزود: او با ما آفر رسمی امضا کرده و پیگیر شکایت از این بازیکن در مراجع رسمی مانند AFC و فیفا هستیم. در صورتیکه این بازیکن برای تیم نیروی هوایی به میدان برود، ممکن است تبعات شکایت دامن گیر آن‌ها شود؛ بنابراین باید در این زمینه رضایت باشگاه گل‌گهر را جلب کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار