کد خبر: 1185060
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
حکم کمیته انضباطی در شرایطی علیه سپاهان صادر شد که پرسپولیس، تیمی که اصلا با زردپوشان اصفهانی بازی نکرد، در ظاهر بیشترین سود را برد و این موضوع اعتراض هواداران سایر تیم ها را در پی داشته است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، شب گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره باشگاه سپاهان صادر کرد.

بر این اساس باشگاه سپاهان علاوه بر کسر ۴ امتیاز در فصل جاری مسابقات به پرداخت مبلغ چهارصد میلیارد ریال جریمه نقدی و همچنین اصلاح قراردادهای ۶ بازیکن مورد گزارش (رضا اسدی ، سید پیام نیازمند ، هادی محمدی ، رضا شکاری ، کاوه رضایی و احسان پهلوان) مطابق با مفاد دستورالعمل‌های مذکور محکوم گردید و تا زمانی که این اصلاح صورت نگیرد، حق استفاده از این بازیکنان را نخواهد داشت.

4 تیم پرسپولیس، استقلال، پیکان و تراکتور نسبت به عدم رعایت سقف قرارداد توسط باشگاه سپاهان به فدراسیون فوتبال شکایت کرده بودند و خواستار ورود و بررسی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به قراردادهای این باشگاه شده بودند.

از 4 تیمی که از سپاهان شکایت کرده بودند، 3 تیم استقلال، تراکتور و پیکان مقابل این تیم صف آرایی کرده بودند و متحمل شکست شده بودند اما علی الظاهر از محکومیت سپاهان نفعی نبرده اند.

در نقطه مقابل پرسپولیس، تیمی بود که بازی رو در رو با این تیم نداشت و با توجه به کسر 4 امتیاز از سپاهان، بیشترین سود را برده و به تنهایی با 10 امتیاز در صدر لیگ برتر تکیه زده است.

نکته مهم در حکم کمیته انضباطی این است که باشگاه سپاهان در 5 بند دچار سوء استفاده از حق شده است و مشخص نیست بر چه استدلالی محکوم به کسر 4 امتیاز و جرایم دیگر گردیده است.

با تمام این اوصاف، حکمی که درباره سپاهان اتفاق افتاده است، در ظاهر سودی برای تیم هایی که مقابل این تیم به میدان رفته اند، نداشته و همین موضوع زمینه ساز اعتراض هواداران این تیم ها شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار