کد خبر: 1182700
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
رئیس اداره گذرگاه‌های مرزی عراق به شمار زائرانی اشاره کرد که از گذرگاه مرزی چذابه برای شرکت در مراسم اربعین وارد این کشور می‌شوند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر ، اداره گذرگاه‌های مرزی عراق اعلام کرد: گذرگاه مرزی الشیب (چذابه) شاهد ورود روزانه ۵۰ هزار زائر از ملیت‌های مختلف برای شرکت در مراسم اربعین حسینی است.

به گزارش خبرگزاری عراقی واع، اداره گذرگاه‌های مرزی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: با پیگیری مستقیم محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، بازدید‌های میدانی عمر الوائلی رئیس اداره گذرگاه‌های مرزی برای اجرای طرح مراسم اربعین حسینی به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

در این بیانیه آمده است: الوائلی از گذرگاه مرزی الشیب (مرز چذابه) در استان میسان عراق که شاهد افزایش تدریجی تعداد زائران ورودی است، بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید با دست اندرکاران امنیتی و خدماتی به منظور اطمینان از روند اقدامات انجام شده برای خدمت به زائران نشستی برگزار کرد و در جریان خدمات مربوط به آب و غذا و تردد زائران و نیز امنیت آن‌ها قرار گرفت.

در این بیانیه از به کارگیری همه امکانات به منظور انجام مراسم اربعین و تردد زائران به نحوی که درخور این مراسم باشد، خبر داده شده است.

در بیانیه اداره گذرگاه‌های مرزی عراق آمده است: تعداد زائران ورودی از مرز چذابه در روز به حدود ۵۰ هزار زائر از ملیت‌های مختلف می‌رسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار