کد خبر: 1182156
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
وزیر کشور، گفت: تدابیر بسیار خوبی برای پیاده‌روی اربعین اندیشیده شده و امیدواریم مطابق با همان توافقات کار‌ها به خوبی پیش برود و مردم در ایام زیارتی تا پایان پیاده‌روی اربعین با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، احمد وحیدی وزیر کشور که ظهر امروز (سه‌شنبه، ۷ شهریور ۱۴۰۲) به بغداد سفر کرده است، در تشریح جزئیات دیدار خود با وزیر امور داخلی عراق، گفت: این سفر با دعوت وزیر امور داخلی عراق انجام شده است. در ابتدا باید از مهمان‌نوازی ملت و دولت عراق در پذیرایی از زائران اربعین قدردانی کنم.

وی افزود: ما در این دوره هماهنگی‌های خوبی داشتیم که نتیجه آن عبور و مرور سهل و آسان زائران از مرزهاست.

وزیر کشور با بیان اینکه ما امروز و در جلسه‌ای که با یکدیگر داشتیم، موضوعات مختلفی را در دستورکار خود داشتیم، عنوان کرد: جلسه امروز در خصوص حمل و نقل، شرایط مرز‌ها و تسهیلات در مرز‌ها و همچنین، کمبود‌های احتمالی بحث و گفتگو و برای آن‌ها تدابیر مخصوص اندیشیده شد. تدابیر مخصوص برای

وی ادامه داد: ما در این جلسه همچنین درباره ایمنی و امنیت نیز گفتگو کردیم. در این راستا، تدابیر بسیار خوبی اندیشیده شده و امیدواریم مطابق با همان توافقات کار‌ها به خوبی پیش برود و مردم در ایام زیارتی تا پایان پیاده‌روی اربعین با مشکل مواجه نشوند.

وحیدی، دیگر موضوع جلسه خود با وزیر امور داخلی عراق، تردد اتباع افغانستان و پاکستان برشمرد و تأکید کرد: یکی دیگر از موضوعات جلسه ما درباره اتباع بیگانه افغانستانی و پاکستانی بود و تدابیری اندیشیده شد تا بتوانیم زیارت این عزیزان را هم تسهیل کنیم.

وزیر کشور در پایان ضمن تشریح جزئیات توافق‌نامه خود با وزیر امور داخلی عراق، بیان کرد: مواردی که در جلسه مورد تأکید قرار داشت، جزو موضوعات این توافق‌نامه است.

برچسب ها: احمد وحیدی ، اربعین ، عراق
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار