کد خبر: 1182092
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
جانشین ‌معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: همایش بزرگ اربعین تأثیرگذارترین آیین عبادی، سیاسی و انسان ساز در جامعه اسلامی است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سردار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ‌ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از پایانه مرزی مهران گفت: همایش بزرگ اربعین تأثیر گذارترین آیین عبادی، سیاسی و انسان‌ساز در جامعه اسلامی است.

وی افزود: ارادت مردم جامعه ایران اسلامی به اهل بیت (ع) و حضور چشمگیر آنان در این همایش بزرگ می تواند جایگاه اسلام را متعالی تر نماید.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه، زیارت اربعین  از گذشته تا کنون بوده و این امر ریشه در تاریخ و فرهنگ ما دارد، ادامه داد: تمام اقدامات انجام شده در سال های اخیر بی نظیر بوده و اکنون نیز این عملکردها در انجام زیرساخت های اربعین توسط همه دستگاه‌ ها با تمام قوا در حال انجام است و مشکلات سال های اخیر در اربعین سال جاری مرتفع شده است. 
 
سردار فضلی خاطر نشان کرد: این حجم از توسعه و آماده کردن شرایط آسان جهت زیارت معنوی، نشانه همراهی و هماهنگی مسئولان است.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان مهران در زمان هشت سال جنگ تحمیلی بارها به اشغال دشمن درآمد و با رشادت رزمندگان و مردم این دیار بازپس گرفته شد، این شهرستان مقاوم امروز نیز به عنوان پایتخت خادمین اباعبدالله (ع) در حال خدمات رسانی به مردم و نظام اسلامی است.

وی افزود: آماده سازی زیر ساخت ها در همایش اربعین فقط مختص این ایام نیست و مسئولان باید در طول سال اینگونه اقدامات را تکمیل نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار