کد خبر: 1181561
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:
یاوری با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوی همه ما در عرصه خدمت رسانی هستند، گفت: باید راه و رسم شهید رجایی را احیا و از سبک زندگی شهید رجایی الگو بگیریم.

به گزارش جوان از لرستان، احسان یاوری، ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارمندان، پزشکان و همایش حقوق شهروندی در سالن آمفی تئاتر مجتمع توانبخشی ایثار لرستان، باگرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر گفت: رمز ماندگاری شهید رجایی ایمان و عمل صالح بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه مصداق عمل صالح خدمت به مردم است، افزود: امروز اگر می خواهیم ماندگار شویم باید راه شهدا را ادامه دهیم و از سبک زندگی شهدا الگو بگیریم.

وی عنوان کرد: امروز اگر نظام اداری ما کند پیش می رود راه پویایی این نظام برگشتن به الگوها است و باید راه و رسم شهید رجایی را احیا و از سبک زندگی شهید رجایی الگو بگیریم.

یاوری خاطرنشان کرد: ساده زیستی، دوری از تکبر و تجملات همان سبک زندگی شهدا است و به فرموده مقام معظم رهبری ما به وسیله شهدا می توانیم راه را پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) فرمودند که خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند، گفت: این سخن امام راحل حجت را بر ما تمام کرده است.

یاوری بیان کرد: همه در برابر خانواده شهدا رسالت خطیری بر دوش داریم و برای رفع مشکلات آنان و باید اقدامات اساسی انجام شود و در مرحله دیگر مواظب باشیم هدف شهدا ابتدا در خانواده شهدا گم نشود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار