کد خبر: 1180610
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
وزیر خارجه مالزی ضمن بازدید از مرکز اسناد وزارت امور خارجه، با رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی دیدار و دو طرف درباره امضای تفاهمنامه همکاری در زمینه‌های علمی و اندیشکده‌ای توافق کردند.
 

به گزارش جوان آنلاين به نقل از فارس، «زمبری عبدالقادر» وزیر امور خارجه مالزی در سفرش به تهران، ضمن بازدید از مرکز اسناد وزارت امور خارجه، با محمدحسن شیخ الاسلامی، رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

در این دیدار همکاری‌های دوجانبه ایران و مالزی در زمینه‌های مطالعاتی، اندیشکده‌ای، دانشگاهی و گسترش همکاری‌ها در زمینه اسناد و برگزاری نمایشگاه اسناد روابط دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زمبری عبدالقادر وزیر خارجه مالزی نیز در این دیدار همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های اندیشکده‌ای و علمی را مهم ارزیابی و بر آمادگی مالزی برای بررسی راه‌های ارتقای همکاری‌های فیمابین به خصوص تقویت همکاری با موسسه دیپلماتیک و روابط خارجی (IDFR) و موسسه مطالعات راهبردی و بین المللی(ISIS) مالزی تأکید کرد. 

در این چارچوب دو طرف توافق کردند که تفاهمنامه جامع مشترک همکاری در زمینه‌های علمی، اندیشکده‌ای و اسنادی در آینده نزدیک بین دو طرف به امضا برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار