کد خبر: 1180098
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
رئیس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری « سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی جهان است. » گفت: تروریسم جهان از قدرت سپاه پاسداران نظام جمهوری اسلامی ایران ترس دارد .

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،   حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی دبا اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه « سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی جهان است» گفت: فرمایش حضرت آقا آنقدر کامل است که دیگر به نظر ما نیازی نیست. کلمه سپاه پر‌محتوا و پر‌معناست ، وقتی می‌گوییم؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یعنی پاسدار در همه زمینه‌های نظام انقلاب اسلامی.

وی  با اشاره به اینکه مبارزه با تروریسم، ضد‌انقلاب و داعش از جمله فعالیت‌های خوب سپاه است، افزود: فرمانده این مجموعه، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بود که به درجه شهادت نائل شد. شهادت سردار به دست آمریکا ، که امرزه خودش را به اصطلاح بزرگ دنیا می‌داند، صورت گرفت. این شهادت سردار نشان از قدرت سپاه دارد که قابل تحمل برای کشور جهانی آمریکا نبود. رئیس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس با اشاره به قدرت نظامی کشور و سپاه تصریح کرد: مسیر راه سردار دل‌ها  توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال تداوم است. قدرت نظامی کشور ما اگر بیشتر از باقی کشور‌ها نباشد، کمتر هم نخواهد بود.

شهریاری با اشاره به قدرت سپاه افزود: آمریکا در اقصی نقاط دنیا متاسفانه در حال ظلم به کشور‌های ضعیف است اما از کشور ما ترس دارد، جمهوری اسلامی با اراده و قدرت سپاه قادر خواهد بود، منافع هر کشوری که علیه ما اقدام کند را در تمام دنیا آسیب برساند.

وی با اشاره به تروریسم بودن آمریکا، بیان کرد: آمریکا بزرگترین تروریسم جهان محسوب می‌شود اما از قدرت سپاه پاسداران نظام جمهوری اسلامی ایران ترس دارد و این ترس ادامه‌دار است، طوری که روز به روز نیز بیشتر هم خواهد شد.

رئیس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: سپاه در جمهوری اسلامی، تنها جایگاه نظامی ندارد بلکه به عنوان یک نیروی مردمی، سازندگی و فرهنگی در کشور در حال فعالیت است و کار بزرگی را انجام می‌دهد.

شهریاری با بیان اینکه سپاه یک نیروی کار‌آمد،افتخار نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است، گفت: سپاه جمهوری اسلامی ایران در برابر فعالیت‌های دشمنان مقابله  می‌کند، در حال حاضر نیز در خلیج فارس و تنگه هرمز شاهد این هستیم که نیروهای سپاه به کشتی‌های متخلف هشدار می‌دهند،  با اقتدار سپاه ، آمریکا و کشور‌های دیگر قدرت تهدید نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار