کد خبر: 1177801
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
شهید بهرام روستایی‌پور در بخشی از وصیت نامه خود آورده است در هر مشکلى صبر را پیشه کنید و خود را نبازید، خط رهبرى نجات‌بخش شماست مبادا آن را ترک کنید.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هر چه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

«شهید» همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه‌ بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه.

عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند.

حالا می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

۵۰۳۵/ تبرک لحظاتمان با شهید بهرام روستایی‌پور 

بسم الله الرحمن الرحیم 

شکر و سپاس و ستایش خدایى را که خالق کون و مکان و زمین و زمان ‌و خورشید و ماه و شب و روز و جمیع موجودات عالم هستى است خدایى که نه شریک دارد و نه زاییده شده است و نه داراى اولاد و فرزند. خدایى که اول است و آخر، ظاهر است و باطن، خدایى که رحمان است و رحیم و بر بندگان رئوف و مهربان.

و سلام و درود بی‌پایان بر بنده پاک و صالح خداوند بر اشرف الرسل حضرت ختمى  مرتبت محمد مصطفى(ص) و درود و سلام خداوند یکتا بر مولا امام زمان(عج) که خداوند بر فرجش تعجیل فرماید و ما را توفیق خدمت در رکاب مقدسش را عنایت کند.

و سلام بر خمینى کبیر نایب به حق آن امام زمان(عج) که امت اسلامى ایران را از زیر یوغ  ستم و استکبار و استثمار رهانید و با تشکیل جمهورى اسلامى زمینه‌ساز انقلاب حضرت شد.

و سلام بر شهیدانى که با ایثار خون خود پروانه‌وار بر گرد شمع انقلاب سوختند تا نور حیات‌بخش اسلام بر سرتا سر کره خاکى زمین بتابد و درود بر پدران و مادران شهیدپرور که اینگونه عزیزان را در راه خدا و دین خدا تقدیم کردند.

بدانید که اسلام یگانه دینى است که تمام پیامبران عظام الهى براى تعلیم قرآن و قوانین آن زحمت‌ها متحمل شدند و یگانه دینى است که مى تواند سعادت بشرى را تامین نماید و ارزش‌هاى متعالی‌اش بی‌نظیر است پس باید که براى تحقق آرمانش جهاد و تلاش کرد چنانکه قرآن کریم میفرماید و پیامبر معظم اسلام توصیه می‌نماید دفاع از این ارزش‌ها در اولین درجه اهمیت است آنچنان اهمیتى که امیرالمومنین برایش چندین بار سخت مجروح شدند حضرت سیدالشهدا آن همه برایش مصیبت متحمل شدند و خلاصه این همه شهید در راستاى همان سخن حضرت است و باید عرض شود که آنچه زمینه نیل به آن اهداف را فراهم می‌کند پاکى و اخلاص و تقوا قدم در راه مجاهدت است سر از پا شناختن است شب و روز ندانستن  است آنکه تشنه جام بقا و حیات ابدى است و الفباى عشق را همراه با طى مراحل آن شناخته باشد جز با دادن جان تن و سر نمی‌توان از او انتظارى داشت و آخر بدون این ایمان رسیدن به قرب حضرت حق میسر نمی‌شود.

اى مردم! باید آماده خطر باشیم و از کیان اسلام دفاع کنیم امروز تمام کفر علیه ارزش‌هاى انقلاب ما و دین ما متحد شده‌اند  پس چه جاى نشستن است؟.

چه بخواهیم چه نخواهیم عالم خاکى را ترک خواهیم کرد پس چه بهتر که در محضر خداوند شهید محشور باشیم و روسفید انشاءالله.

خانواده‌ام را توصیه به صبر مى نمایم صبر در مشکلات خود داراى اجرى عظیم است در هر مشکلى صبر را پیشه کنید و خود را نبازید، خط رهبرى نجات بخش شماست مبادا آن را ترک کنید.

با دشمنان امام دشمن باشید و با دوستانش دوست، خدا را فراموش نکنید اسلام را یاور باشید در مرگم بى تابى نکنید که فایده‌اى ندارد و رعایت مسائل شرعی را نمایید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار