کد خبر: 1176897
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
یک نظامی دیگر رژیم صهیونیستی به خاطر اضطراب و فشار‌های ناشی از خدمت، خودکشی کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کرد که این نظامی صهیونیست، یک روز پس از دفن همکارش که به خاطر استرس‌های ناشی از جنگ سال ۲۰۱۴ با نوار غزه خودسوزی کرده بود، اقدام به خودکشی کرد.

منابع خبری رژیم صهیونیستی سه شنبه گذشته اعلام کردند که یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خود را در شهر نتانیا در سرزمین‌های اشغالی به آتش کشید.

سایت صهیونیستی والا نوشت: یک نظامی ۳۰ ساله اسرائیلی خود را در شهر نتانیا آتش زد و حال او وخیم است.

این سایت صهیونیستی افزود که این نظامی از ۹ سال پیش به علت شرایط دشوارش در جنگ سال ۲۰۱۴ اسرائیل علیه نوار غزه دچار اختلال "استرس بعد از حادثه" بود.

رژیم صهیونیستی ۱۶ تیرماه ۱۳۹۳ (۷ جولای ۲۰۱۴) جنگ تجاوزگرانه‌ای علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخت که ۵۱ یک روز به طول انجامید و در جریان آن ۲ هزار و ۳۲۲ فلسطینی شهید و ۱۱ هزار تن دیگر زخمی شدند.

خبر خودسوزی نظامی رژیم صهیونیستی درحالی منتشر شد که رسانه‌های رژیم صهیونیستی طی ماه‌های اخیر از افزایش آمار خودکشی در رده‌های مختلف ارتش این رژیم و موارد متعدد تعرض فرماندهان و نظامیان مرد به نظامیان زن در تشکیلات نظامی رژیم اسرائیل سخن گفته اند؛ امری که نگرانی فرماندهان نظامی این رژیم را به همراه داشته است.

«هرتزی هالیوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در سخنانی به موضوع افزایش آمار خودکشی در میان نظامیان صهیونیست پرداخت و این اتفاق را یک پدیده خطرناک و دشوار برای ارتش این رژیم ارزیابی کرد.

شبکه صهیونیستی «کان» در آن زمان اعلام کرد که هالیوی دستور داده است تا طرحی برای پایان دادن به پدیده خودکشی در ارتش رژیم صهیونیستی تدوین شود.

این شبکه افزود که سال گذشته میلادی تعداد خودکشی‌ها در ارتش رژیم صهیونیستی افزایش یافت و به همین دلیل رئیس ستاد ارتش دستور داده است تا منابع و نیروی بیشتری برای مقابله با این موضوع اختصاص داده شود.

هالیوی پس از آن به موضوع خودکشی در میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ورود کرد که رسانه‌های این رژیم از خودکشی دو تن از نظامیان صهیونیست در طول چند روز خبر داده بودند.

شبکه صهیونیستی «کان» آن زمان اعلام کرد که با احتساب این ۲ نفر، شمار افرادی که در طی یک ماه در ارتش این رژیم خودکشی کردند، به سه تن افزایش یافت.

دی ماه ۱۲۰۱ نیز یک روزنامه رژیم صهیونیستی از خودکشی ۱۴ نظامی این رژیم در طول یک سال خبر داده بود.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» آن زمان نوشت: افزایش نگران کننده‌ای در تعداد موارد خودکشی در ارتش اسرائیل مشاهده می‌شود.

این روزنامه افزود: فقط ۱۴ نظامی در سال ۲۰۲۲ میلادی به زندگی خود پایان داده‌اند که بالاترین رقم در طول پنج سال اخیر به شمار می‌رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار